  • 211. Data: 2011-01-15 16:27:57
    Temat: Re: TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 15.01.2011 J.F <j...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Nawet to troche uczy o zachowaniu auta.
    >
    > A na powazna nauke - niestety - trudno u nas u warunki.

    Dla chcącego nic trudnego. ALSDS, SJS, Wróbel itd.

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net

  • 212. Data: 2011-01-15 16:34:30
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-01-15 14:02, J.F. pisze:

    > Nawet to troche uczy o zachowaniu auta.

    Nie, nie uczy.
    Jesli ktos jedzie sie poslizgac bez zadnego sensu i celu, to nie jest to
    nauka.

    > A na powazna nauke - niestety - trudno u nas u warunki.

    Warunki byly idealne. 2 godziny treningu daly mi 40 sekundowa przewage
    na rajdzie nad innymi oskami. Tylko, ze ja mialem cel takiego jezdzenia:
    utrzymac sie w linii jazdy i precyzyjnie wyjsc z nawrotu/luku

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 213. Data: 2011-01-15 17:05:06
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 15 Jan 2011 16:34:30 +0100, MarcinJM wrote:

    >Nie, nie uczy.
    >Jesli ktos jedzie sie poslizgac bez zadnego sensu i celu, to nie jest to
    >nauka.

    Uczy uczy, bo wiesz jak zareguje na reczny, albo wiesz ze nie tak
    latwo sie skreca na sniegu.

    >Warunki byly idealne. 2 godziny treningu daly mi 40 sekundowa przewage

    A gdzie to, jaka tam jest pusta przestrzen i na co mozna sobie
    pozwolic ?

    >na rajdzie nad innymi oskami. Tylko, ze ja mialem cel takiego jezdzenia:
    >utrzymac sie w linii jazdy i precyzyjnie wyjsc z nawrotu/luku

    Nawrot o 180 stopni ? Wielce przydatna umiejetnosc :-P

    Ale zaraz .. po co startowac w rajdzie dla lamerstwa ? Nagrody byly
    chociaz cenne ?
    Bo chyba nie chcesz powiedziec ze cala reszta zawodnikow najwyrazniej
    nie trenowala ani chwili :-)

    J.

  • 214. Data: 2011-01-15 17:06:53
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 15 Jan 2011 16:27:57 +0100, Adam 'Chloru' Drzewososki wrote:

    >Dla chcącego nic trudnego. ALSDS, SJS, Wróbel itd.

    Troche drogo wychodzi.

    A mnie chodzi tylko o plac, ale niestety co najmniej 500m w jedna
    strone.

    J.

  • 215. Data: 2011-01-15 18:29:34
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sat, 15 Jan 2011 17:06:53 +0100, J.F
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Troche drogo wychodzi.

    Jazda samochodem też drogo wychodzi.

    > A mnie chodzi tylko o plac, ale niestety co najmniej 500m w jedna
    > strone.

    I jeszcze pewnie za darmo? ;)

    r.
    _____________

  • 216. Data: 2011-01-15 18:31:19
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sat, 15 Jan 2011 17:05:06 +0100, J.F
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Uczy uczy, bo wiesz jak zareguje na reczny, albo wiesz ze nie tak
    > latwo sie skreca na sniegu.

    Problem w tym, że na torze/ulicy jedziesz szybciej, po
    łagodniejszych łukach, nie szarpiesz za rękaw i nie masz
    fafdziesięciu metrów placyka do ratowania się.

    r.
    _____________

  • 217. Data: 2011-01-15 18:40:38
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 15 Jan 2011 17:31:19 +0000 (UTC), Robert Rędziak wrote:
    >On Sat, 15 Jan 2011 17:05:06 +0100, J.F
    >
    > Problem w tym, że na torze/ulicy jedziesz szybciej, po
    > łagodniejszych łukach, nie szarpiesz za rękaw i nie masz
    > fafdziesięciu metrów placyka do ratowania się.

    Dokladnie sobie zdaje z tego sprawe, ale jak powyzsze opanowac bez
    fafdziesieciu metrow placu ?

    A tak to przynajmniej po zwolnieniu mozna w prostopadla droge trafic
    :-)

    J.

  • 218. Data: 2011-01-15 18:41:43
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 15 Jan 2011 17:29:34 +0000 (UTC), Robert Rędziak wrote:
    >On Sat, 15 Jan 2011 17:06:53 +0100, J.F
    > Jazda samochodem też drogo wychodzi.

    Chciales napisac wyciaganie z rowu :-)

    > I jeszcze pewnie za darmo? ;)

    Ano taka sprawiedliwosc w tym kraju - jedni maja za darmo a inni nie
    :)

    J.

  • 219. Data: 2011-01-15 18:44:59
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sat, 15 Jan 2011 18:40:38 +0100, J.F
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Dokladnie sobie zdaje z tego sprawe, ale jak powyzsze opanowac bez
    > fafdziesieciu metrow placu ?

    Na torze/lotnisku, pod okiem instruktora.

    r.

  • 220. Data: 2011-01-15 18:46:29
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sat, 15 Jan 2011 18:41:43 +0100, J.F
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Chciales napisac wyciaganie z rowu :-)

    Ogólnie, jazda samochodem jest drogą sprawą. To jest kilka,
    kilkanaście, a czasem kilkadziesiąt tysięcy złotych rocznie.

    r.