  • 1. Data: 2011-01-11 02:12:24
    Temat: TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    Witam,
    obejrzalem program TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic". W programie
    "cywile" jezdza swoimi samochodami po torze przeszkod - test losia,
    plyta poslizgowa itp.
    Obejrzalem jakies 10-12 przejazdow. Jedyni dwaj kierowcy, ktorzy
    wypadli z toru jazdy i wykrecili niekontrolowane baczki jechali BMW.
    Byl jeszcze jeden RWD - VW T3 1,9TDI 110 KM. Ten akurat przejechal
    czysto.
    Na Grupie byly dyskusje o wyzszosci RWD/FWD. Z tego co pokazali w
    programie, trzeba duuuzo wiecej umiejetnosci, zeby bezpiecznie
    prowadzic RWD. Dla mnie to o tyle ciekawe/wazne, ze sam od niedawna
    jedze VW T3, ale ze slabiutkim juz 1,6TD.

    pozdr
    Piotr

  • 2. Data: 2011-01-11 07:28:32
    Temat: Re: TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD
    Od: Arek M <a...@g...pl>

> [...]
    > prowadzic RWD. Dla mnie to o tyle ciekawe/wazne, ze sam od niedawna
    > jedze VW T3, ale ze slabiutkim juz 1,6TD.

    Tez mnie to zastanowiło - pomijając juz jakość samego programu :)

    To troche inaczej...

    Na tej grupie profil przeciętnego kierowcy nijak nie ma sie do profilu
    przecietnego kierowcy w rzeczywistosci. Tutaj piszą zupelnie inni
    ludzie, sami mistrzowie kierownicy, sama "śmietanka" :)

    W rzeczywistosci, przynajmniej z moich obserwacji wiekszosc RWD ma
    klopot na sniegu (co doskonale widac na parkingach i ulicach jak spadnie
    snieg albo jest bardzo slisko czy we wspomnianym przez Ciebie
    programie). Tutaj na grupie zaden z wlascicieli RWD takich problemow nie
    ma, a co niektórzy potrafią nawet zatrzymac swoj samochód na sniegu po 3
    metrach, nie mając po drodze zadnej stałej przeszkody ;)

    Mamy po prostu przeogromne szczescie, ze amatorzy na te grupe nie
    zaglądają ;) To taki zbiór najlepszych kierowców RWD, FWD i AWD na świecie.

    ;-)

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM

  • 3. Data: 2011-01-11 07:30:38
    Od: Arek M <a...@g...pl>

> [...]
    > jedze VW T3, ale ze slabiutkim juz 1,6TD.

    Tez mnie to zastanowiło - pomijając juz jakość samego programu.

    Ale mysle, ze to jest troche inaczej...

  • 4. Data: 2011-01-11 07:33:55
    Od: Arek M <a...@g...pl>

> [...]

    Na tej grupie profil przeciętnego kierowcy nijak nie ma sie do profilu
    przecietnego kierowcy w rzeczywistosci. Tutaj piszą zupelnie inni
    ludzie, sami mistrzowie kierownicy, sama "śmietanka" :) Gdyby ktoryś z
    preclowych posiadaczy RWD odwiedził ten program - wygraną ma w kieszeni!

  • 5. Data: 2011-01-11 08:02:39
    Od: szymo <s...@w...pl>

    Arek M pisze:

> [...]
    >
    > Mamy po prostu przeogromne szczescie, ze amatorzy na te grupe nie
    > zaglądają ;) To taki zbiór najlepszych kierowców RWD, FWD i AWD na świecie.

    w takim razie ja jestem jedynym amatorem na tej grupie bo żadnej z tych
    rzeczy nie potrafię :)

  • 6. Data: 2011-01-11 08:12:23
    Od: Arek M <a...@g...pl>

    a co niektórzy potrafią nawet zatrzymac swoj samochód na sniegu po 3
    > metrach, nie mając po drodze zadnej stałej przeszkody ;)

    Jadąc z predkoscią 40 km/h oczywiscie! :)

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM

  • 7. Data: 2011-01-11 08:13:37
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2011-01-11 07:33, Arek M pisze:
> [...]
    > ma, a co niektórzy potrafią nawet zatrzymac swoj samochód na sniegu po 3
    > metrach, nie mając po drodze zadnej stałej przeszkody ;)

    To jest kwestia odpowiedniego rozłożenia ciężaru, ja załaduję na pakę
    100-150kg oraz opon AT lub MT wtedy jedzie po wszystkim. Ostatnio jak
    były zadymki i na drogach zalegały półmetrowe zaspy (nieodśnieżane drogi
    wiejskie przy polach), to nie miałem najmniejszego problemu z
    przedarciem się. Za to musiałem pomagać osobówkom które się zaryły.

  • 8. Data: 2011-01-11 08:30:05
    Od: "SET" <b...@m...pl>

    Bardzo fajne podsumowanie.

  • 9. Data: 2011-01-11 08:59:55
    Od: Jasnie <P...@n...sniadanie.pl>

    W dniu 2011-01-11 02:12, Piotr Molski pisze:
> [...]
    > prowadzic RWD. Dla mnie to o tyle ciekawe/wazne, ze sam od niedawna
    > jedze VW T3, ale ze slabiutkim juz 1,6TD.

    To dopiero co domysliles sie ze ludzie w internecie glupoty wypisuja?
    RWD to tragedia i nie wiem jakie zaklinanie jego wyzszosci nad
    czymkolwiek innym to smiech na sali.

  • 10. Data: 2011-01-11 09:09:01
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Arek M" <a...@g...pl> napisał w wiadomości