  • 11. Data: 2010-12-02 20:15:05
    Temat: Re: TV to wielka skrobaczka...
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:id8pec$b16$2@news.dialog.net.pl...

    > Po czwarte - jak sobie radzisz z grubą warstwą lodu? Masz nadmiar czasu?

    zmyslowo uderzam, samo sie kruszy:)

    z oblodzeniami totalnymi przy ktorych wisi lod parktycznie na drzewach
    na budynkach itp nic nikomu nie pomoze, nawet skrobaczka

    cierpliwosc na drodze nie tylko czyni mistrzem

  • 12. Data: 2010-12-02 20:26:09
    Od: "newsy" <s...@W...pl>

    Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Ja np. tak :)

    Ale nie piszemy o rowerze :)

  • 13. Data: 2010-12-02 20:41:27
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 2 Dec 2010 20:26:09 +0100, newsy napisał(a):

    > Ale nie piszemy o rowerze :)

    W rowerze akurat mam zimowe :P

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 14. Data: 2010-12-02 21:37:34
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W dniu 2010-12-02 19:18, Kris pisze:
    > w zyciu nie uzywalem zadnej skrobaczki !!!
    No, to świadczy o tym, że Twoja ocena ich (nie)przydatności jest bardzo
    autorytatywna. :-D

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 15. Data: 2010-12-02 21:44:34
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 02 Dec 2010 19:44:24 +0100, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
    <e...@3...lp> wrote:

    >Po czwarte - jak sobie radzisz z grubą warstwą lodu? Masz nadmiar czasu?

    Normalnie - spryskuję odmrażaczem. Działa, poważnie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 16. Data: 2010-12-02 21:45:54
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-12-02 19:18, Kris pisze:
    > no czy ci ludzie maja w lbach poprzewracane?
    > dlaczego lansuja skrobaczki, przeciez to najbardziej idiotyczny sposob
    > oczyszczenia szyb ze sniegu, cienkiej warstwy lodu
    >
    > a latem podczas deszczu widac tylko pajeczynki i cudowny efekt
    > zniszczonej szyby
    >
    > zamiast stosowac odmrazacz ktory jest skuteczny
    > to TV i radio od rana wpaja nam te bzdury
    >
    > jak nie cisna na zimowki to wymysla inna amatorszczyzne
    >
    > po prostu wstyd
    > w zyciu nie uzywalem zadnej skrobaczki !!!
    > pozdrowienia dla ludzi bezmyslenie dzialajacych

    A ja tam skrobie. Szyba się więcej niszczy od
    kamyczków i piachu w lecie lub jak pojedziesz za solniczką
    zbyt blisko niż od skrobania.

    A jak wypiaskowana szyba ogranicza widoczność,
    to wymieniam na nową. Bezpieczeństwo to coś, na czym
    się nie oszczędza.

  • 17. Data: 2010-12-02 21:46:15
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 2 Dec 2010 19:52:35 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Ale wtedy tez nie bylo letnich opon na rynku.

    Nie było żadnych opon na rynku :) Kupno nowych opon w tamtych czasach
    graniczyło z cudem.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 18. Data: 2010-12-02 21:51:49
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-12-02 21:44, jerzu pisze:

    > Normalnie - spryskuję odmrażaczem. Działa, poważnie.

    Że działa to nie wątpię. Pytanie tylko - jak szybko działa? Np. jak po
    nocy przychodzisz o 6:30 do samochodu i masz na szybie centymetrową
    warstwę lodu.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 19. Data: 2010-12-02 21:52:50
    Od: "newsy" <s...@W...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ea1gf61lcscbnlua1v4ubh1ncik4p0n6s2@4ax.com...

    > Nie było żadnych opon na rynku

    Wtedy to żadnego rynku nie było ;-)

  • 20. Data: 2010-12-02 21:57:26
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "MarcinJM" <m...@i...pl> wrote in message

    > Pod warunkiem, ze mialy bieznik ;)

    Mialy, mialy - D124 scieraly sie zdecydowanie wolniej, niz obecne
    letnie/zimowe opony.

    --
    Axel