    From: venioo <p...@o...eu>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: TV plazma - bledy obrazu
    Date: Sun, 06 Nov 2011 22:42:28 +0100

    W dniu 2011-11-06 21:51, Padre pisze:

    > Skąd sygnał? Czy pojawiło się nagle? Czy jest czasami czy prawie cały
    > czas? Czy jest na konkretnych programach? Zdradził byś cokolwiek więcej.
    > Czy ostatnio coś zmieniałeś - kable, tuner czy cokolwiek związanego z TV?

    Pojawialo sie z czasem, ciezko mi okreslic, bo rzadko mam czas na
    ogladanie. Moze jakis rok temu, ale na poczatku bylo malo zauwazalne,
    jakis pixelek (myslalem, ze moze wina dekodera albo cos z kompresja
    obrazu) i nieuciazliwe, ale ostatnio coraz gorzej. Teraz cos takiego
    zaczelo pojawiac sie juz w prawym gornym rogu.
    Dzisiaj sie przyjrzalem dokladniej i pojawia sie, jak juz TV troche
    pochodzi, tak z 45min-1h. Nie wiem czy mozna to okreslic mianem "jak sie
    rozgrzeje". Najgorzej widoczne tak jak pisalem - jak sie obszar obrazu
    zmieni z niebieskiego na inny jasny kolor, albo z czarnego na jasny.
    Ustawienia obrazu na standardowe, oszczedzanie energii niskie.
    Zrodlo obrazu obojetne (tu akurat dekoder tv sat przez hdmi, taki sam
    efekt na odtw.DVD podlaczonym przez SCART), nic nie zmienialem przez
    ostatnie 15mies, TV przykrecony do stelaza na scianie, nie ruszany,
    kable te same.

    --
    venioo
    GG:198909