    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: TV messenger
    Date: Thu, 21 Jun 2018 18:54:41 +0200
    <pf8pjg$sr0$1@node2.news.atman.pl> <pf8t0r$vvg$1@node2.news.atman.pl>
    <5b180432$0$31358$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b180615$0$31366$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b180cef$0$31372$65785112@news.neostrada.pl>
    <pfamgn$k1g$1@node2.news.atman.pl>
    <5b26abe3$0$623$65785112@news.neostrada.pl>
    <pg71q1$mki$1@node2.news.atman.pl>
    <5b27544f$0$602$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b27fb21$0$602$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b280c66$0$619$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <2...@g...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5b28de3a$0$679$65785112@news.neostrada.pl>
    <pgbdb9$kr4$1@node2.news.atman.pl> <pgbefv$lvu$1@node2.news.atman.pl>
    <pge3n2$4oo$1@node2.news.atman.pl> <pge8le$9i0$1@node2.news.atman.pl>
    <pgektm$kvh$1@node2.news.atman.pl> <pggd4b$88a$1@node1.news.atman.pl>
    <5b2bc726$0$619$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2018-06-21 o 17:41, J.F. pisze:

    > Ktos tam jednak planowo inwestowal w nowe fabryki, wiec jakby korporacja.

    Najpierw "ktoś tam inwestował" a potem ktoś powołał zjednoczenie
    z już istniejących. A potem ten sam "ktoś tam" dobudował jeszcze
    kilka nowych.

    > Telewizory piloty juz mialy.
    > W perspektywie kilku lat mozna bylo na programatory narzekac - kanałów
    > by zabrakło :-)

    Tylko wybrane miały a ludzie bez pilota nie chcieli.
    Sprzęt audio pilotów nie miał.

    > Wiec raczej cena ich wykonczyla, moze troche jakosc ..

    > Diora sie reaktywowala, ale w Swidnicy
    > http://diora.swidnica.pl/firma/

    Pytanie czy przez te lata coś produkowała czy tylko ktoś
    zrobił reaktywację firmy ze znana nazwą.
    Jak np. z Rometem czy Junakiem.

    > Radmor tez sie wycofal ze sprzetu powszechnego, wojsko i policja
    > trzymaja go przy zyciu.

    Oczywiście, tak jak Jelcz, od lat nic nie zrobił na cywilny rynek.