    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: TV cyfrowa i kablowa - raz jeszcze
    Date: Wed, 22 Feb 2012 23:12:00 +0100

    news:slrnjkalgi.4ri.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > A to nie jest tak, że jak *teraz* mam chwilę czasu i chcę pooglądać TV,
    > to włączam, przelatuje po kanałach i sprawdzam co *teraz* nadają?
    > Do tego program nie jest potrzebny.

    Widać, że nie masz telewizora. :)
    Przelatując po kolejnych kanałach możesz trafić na:

    1. reklama
    2. reklama
    3. reklama
    4. zajawka programu
    5. reklama
    6. reklama
    7. zajawka programu
    8. napisy końcowe
    9. reklama
    10. reklama

    I nadal nie wiesz co oglądać. :)

    > Tak właśnie wyobrażam sobie używanie telewizora -- włączam, pstrykam,
    > jak coś się trafi, zatrzymuję się na dłużej i oglądam do końca. Jeśli
    > nie -- pstrykam dalej aż do znudzenia. Więcej nie oczekuję, więc nie
    > mam do nikogo o nic pretensji.

    Ja nie lubię oglądać filmu od połowy. Wolę wcześniej przeczytać, co będzie
    za godzinę lub dwie.

    > Jakbym wiedział, że chcę akurat "władcę pierścieni", to bym sobie kupił,
    > pożyczył, dostał, ściągnął, znalazł na YT, poszedł do kina, wziął z półki
    > czy dysku itp. A Ctrl-F choćby do znajdowania "Piątek 22:00" na tych
    > trzystu kanałach. Bo te programy, to są chyba tak drukowane, po kolei.

    Drukowane są najczęściej w kolumnach obok siebie, aby 22:00 wypadała we
    wszystkich kanałach mniej więcej na tym samym wierszu strony.

    > Raczej ci co je robią.

    > Jeśli chodzi o spisy i katalogi (słowniki, programy etc.), jest
    > zdecydowanie odwrotnie.

    Jak wiesz czego szukasz, to łatwiej Ctrl-F. Jeśli chcesz porównać coś na
    kilku stronach, to dla mnie łatwiejszy do ogarnięcia jest tekst drukowany.

    > A w tekscie elektronicznym nie?

    I do sprawdzenia każdego podkreślenia włączać komputer?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba