  • Data: 2012-02-23 11:34:45
    Temat: Re: TV cyfrowa i kablowa - raz jeszcze
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Jacek Domański napisał:

    > Ja sobie napisałem własne skrypty w Perlu żeby rozwiązać ten problem.

    [...długi i interesujący opis skryptów...]

    > Dodatkowo wyjscie skryptu podpięte jest pod prgram odtwarzajacy dzwieki
    > i w momencie znalezienia programu (ale tylko w pierwszej minucie trwania
    > programu - czyli raz tylko) komputer mówi mi tekst: "Znaleziono
    > interesujacy Cie program na kanale XXX".

    Kanały XXX, to się chyba ogląda jak leci. Albo używa do selekcji bardziej
    wyszukanych kryteriów.

    [...opisu ciąg dalszy...]

    > Ale tak cos pogmatwali na stronach w HTML'ui, ze nie mam siły tego znowu
    > odkręcać.
    >
    > Tak więc niby ideał, ale jak patrze na to co leci w TV, to ręce opadaja.
    > Zadna wyszukiwarka nie pomoże na zalew tandety.....

    I to ja rozumiem, takie podejście. Jak ktoś chce poważnie podejść do TV
    jako źródła interesjujących treści, to bez pisania skryptów czy innej
    gimnastyki się nie obejdzie. A i tak się w końcu okaże, że coś pokręcą
    i za chwilę trzeba od nowa. Ja sobie odpuściłem.

    Kiedy ostatnio miałem TV, to były dostępne dwa programy. Muszę przeznać,
    że taka jedno- i dwuprogramową telewizję, to ja w swoim czasie nawet
    lubiłem, choć to komuna przecież była. Lubiłem za jej zdolność integrującą.
    Można było z kimś pogadać o tym, co się wczoraj oglądało, bo przecież
    wszyscy oglądali to samo. Tej nowej, iluśsetprogramowej, to ja nie lubię
    i nie rozumiem. A z tęsknoty za integrującym medium wyrastają teraz różne
    fejsbuki.

    --
    Jarek