  • Data: 2012-02-23 14:31:19
    Temat: Re: TV cyfrowa i kablowa - raz jeszcze
    Od: Jacek Domański <j...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kanały XXX, to się chyba ogląda jak leci. Albo używa do selekcji bardziej
    > wyszukanych kryteriów.

    Hehe...XXX to w tym wypadku chodziło o np. Polsat, czy TVP1 czy inny
    dowolny - pod XXX podstaw sobie cokolwiek :-)

    > I to ja rozumiem, takie podejście. Jak ktoś chce poważnie podejść do TV
    > jako źródła interesjujących treści, to bez pisania skryptów czy innej
    > gimnastyki się nie obejdzie. A i tak się w końcu okaże, że coś pokręcą
    > i za chwilę trzeba od nowa. Ja sobie odpuściłem.

    Powiem szczerze, ze przez te kilka lat przyzwyczailem sie do wygody jaka
    daje podglad "co teraz leci". Powiedzmy po 20.00 spogladam, zeby
    zobaczyc na ktory kanal skierowac swoja uwagę - no i jesli cos jest, to
    wybieram to co akurat najbardziej mi podchodzi.
    Jak byly momenty, ze przestalo dzialac, to mi brakowalo tej wygody, tego
    stalego podgladu w kazdej chwili. Tak jakbys mial staly podglad tego co
    sie dzieje na 19 kanałach (akurat tyle sobie wyciagnalem na pulpit).
    No więc siadałem i rozgryzałem co oni tam wymodzili :-)
    Najważniejsza (moim zdaniem) cechą decydujaca o wygodzie jest tutaj
    fakt, ze nie trzeba odpalac przegladarki, wchodzic na strone, zaznaczac
    interesujacych nas kanałow...etc.... Tylko caly czas masz staly podglad
    tego co Cie interesuje.
    Jedyne co, to trzeba miec caly czas wlaczony komputer ;-)

    Gdyby taka tablice informacyjna zrealizowac np. na jakims duzym GLCD w
    oparciu o jakis procesorek ARM'a np., gdzie byłaby ona wlączona cały
    czas (przy malym poborze prądu w porównaniu z PC'tem to akceptowalne)
    albo jesli nie wlączona, to włączenie do stanu uzywalnosci zajmowałoby
    1s, to może byłoby to jeszcze wygodniejsze.

    Wydaje mi się, że bardzo szybko (jesli nie juz) zbliżamy sie do ery
    stale włączonych komputerów. Smartfon np. - juz jest caly czas wlaczony.

    > Kiedy ostatnio miałem TV, to były dostępne dwa programy. Muszę przeznać,
    > że taka jedno- i dwuprogramową telewizję, to ja w swoim czasie nawet
    > lubiłem, choć to komuna przecież była. Lubiłem za jej zdolność integrującą.
    > Można było z kimś pogadać o tym, co się wczoraj oglądało, bo przecież
    > wszyscy oglądali to samo. Tej nowej, iluśsetprogramowej, to ja nie lubię
    > i nie rozumiem. A z tęsknoty za integrującym medium wyrastają teraz różne
    > fejsbuki.

    Najbardziej integrujące jest wino domowej roboty :-) Autentycznie :-)
    Jak oglaszam degustację wina po okresie fermentacji i dojrzewania wsród
    znajomych, to zawsze moge liczyć na liczny odzew :-))))

    --
    Jado

    From New ARM user:
    "I've seen example startup scripts and linker files and I have no idea
    what does what!"