  • Data: 2012-02-22 20:21:02
    Temat: Re: TV cyfrowa i kablowa - raz jeszcze
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 22 Feb 2012 09:46:47 +0000 (UTC), Jarosław Sokołowski napisał(a):
    > Trudno mi jest wczuć się w osobę oglądającą telewizję, ale czy
    > nie można raz na tydzień przejrzeć programu w Internecie
    > i wydrukować sobie co ciekawszych propozycji?

    zalezy od trybu zycia. nieregularny - ot np masz teraz wolna chwile,
    skonczyles czytac newsy, cos bys poogladal ... i po co program z calego
    tygodnia analizowac. Regularny ... praca, dzieci, obiad ... i po co caly
    tydzien analizowac, skoro mozna zobaczyc co dzis po dzienniku bedzie.

    Albo przejrzysz program z tygodnia, pozycji nazwijmy to pierwszego gatunku
    nie ma, drugiego gatunku sa np dwa, trzeciego jest juz troche .. ale jak
    akceptujemy trzeci, to moze i czwarty nam sie spodoba .. a to juz mozna nie
    odchodzic od telewizora, bo tych programow jest ze 40 :-)
    Poza tym interesujacy tytul moze sie okazac nieinteresujacy, trzeba szukac
    dalej.

    Ctrl-F ... find ? a co chcesz szukac ? Np "wladce pierscieni" i sie
    dowiedziec ze to za rok beda puszczac ?

    > Czyli jednak pozostaje tylko kiosk. Tam jest wszystko. Ale jak
    > ktoś ma w kablu trzysta kanałów, to ten program co go kupuje
    > w kiosku, to on musi chyba mieć formę książki telefonicznej?

    Bo programy komputerowe troche nie dorosly i troche przyjemniej przeglada
    sie papier niz monitor. i na papierze mozna cos podkreslic ..