    From: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: TV cyfrowa i kablowa - raz jeszcze
    Date: Wed, 22 Feb 2012 15:29:20 +0100

    Jarosław Sokołowski wrote:

    > To ja tym bardziej tego nie rozumiem -- na tym wydruku Ctrl-F
    > przecież nie działa. Ale ja w ogóle nie rozumiem ideii telewizji
    > z trzystoma kanałami. Mam polować w tej dżungli na coś atrakcyjnego,
    > a jak znajdę, to konsumować na miejscu, bo nie ma lodówki? Wiem,
    > że teraz dają od razu dekodery z twardym dyskiem i możliwością
    > zaprogramowania nagrywania. Ale to jest chore. Lepiej żeby to ONI
    > wszystko od razu nagrali, a mnie dali po prostu wgląd asynchroniczny.
    > Przekaz synchroniczny, to może był dobry, ale w XX wieku.

    No nie działa, ale i tak jest lepiej, niż w USA. Istnieje Teletext albo inne
    online-gazety. Ale jest inaczej, niż przed laty. Na przykład nie potrzeba
    reżysera dla F1, bo program leci na 10 kanałach jednocześnie, każda kamera
    oddzielnie. OK, reżyser jest, bo jest kanał "zbiorczy", ale reszta leci tak
    sobie. Nie wiem, mi się podoba. Nie nagrywam nic, bo gdzieś zawsze jest coś,
    co mi podejdzie. A jak nie, to mam jeszcze książki. Papierowe.

    Waldek