  • Data: 2009-03-26 08:37:39
    Temat: Re: TTL lampy - dlaczego tak prymitywnie
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <j...@a...at> napisał:

    >A sa takie lampy i aparaty - ktore nie mierza swiatla odbitego a
    >okreslaja moc blysku mierzac WYLACZNIE odleglosc ?
    >mozesz podac przyklad. ?

    Jakbyś czytał uważnie wątek, wiedziałbyś, że zaczął się od pytania, dlaczego
    nie ma. I że w wątku podano dwa pzrykłady aparatów w których tak właśnie
    automatyka lampy działała - Elikon 35C i njakoiś stary model Canona.

    >Ja nie pisze tak , zeby partner uwazal ., ze go rozumie , pisze tak
    >jak jest na prawde.

    Poprawka - jak wydaje Ci się że jest naprawdę. A miedzy 'wydaje się' a
    'jest' różnica bywa całkiem spora.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)