  • Data: 2009-03-24 23:58:16
    Temat: Re: TTL lampy - dlaczego tak prymitywnie
    Od: luxcamera <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    JA wrote:
    > On 2009-03-24 23:58:35 +0100, luxcamera <r...@g...pl>
    > said:
    > Ty czytasz co sam piszesz?
    > Kontrast oświetlenie mierzysz na samej górze metodą światła padającego,
    > a już kilka linijek niżej robisz to metodą pomiaru światła odbitego.
    >
    > Na końcu tego postu co prawda napisałeś, że masz słabą pamięć. Ale na
    > wszystkich świętych Ty to pisałeś wczoraj.

    Jak to mówią - ten się nie myli, kto nic nie robi - faktycznie
    pobłądziłem i tam gdzie zacytowano "kontrast oświetlenia" zobaczyłem
    kontrast całkowity...
    Inna sprawa, że odpowiedziałem na następujące pytanie, które nie ma
    związku z cytatem ponad nim:
    Pytanie brzmiało, jak aparat mierzy kontrast na śniegu - jeśli ma
    matrycę, to dalej podtzymuję, że banalnie :-)
    Absolutnie sobie nie zaprzeczam i proszę o zrozumienie oraz nie
    chwytanie za słówka :-)
    Czy to zadowalające wyjaśnienie mojej utraty pamięci? :-)
    Ra-V
    www.luxcamera.com
    Nie po to Bóg dał nam inteligencję, żebyśmy mieli ułatwiać sobie życie.