  • Data: 2009-03-23 08:50:21
    Temat: Re: TTL lampy - dlaczego tak prymitywnie
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Fal pisze:
    > A200 ma HSS z wbudowanej lampy? Jesteś pewien?

    Chyba masz rację i pośpieszyłem się z oceną tak A200 jak i A700 nawet,
    oba nie mają HSS z wbudowanej lampy, a przynajmniej na szybko nie mogę
    tego uzyskać na nich. Jednak więc potrzeba dodatkowej lampy, ale jakiej
    to już nie wiem, 56 jak i 58 z pewnością potrafią. 36 i 42 - nie wiem :)

    > Nie tylko. Jeśli masz jakiś filtr założony na obiektywie to też trzeba
    > uwzględnić straty światła.

    ...i dyfuzor :)

    > AFAIR to żaden producent nie oferuje w swoim systemie błysku pomiaru
    > uwzględniającego tylko odległość od obiektu.
    > Wszyscy zawsze dodatkowo błyskają i mierzą te przedbłyski.

    Wiem, że ta informacja jest wykorzystywana. No i niezbędna do HSS, a ten
    z kolei działa perfekcyjnie jeśli chodzi o naświetlanie. Jak mam zrobić
    zdjęcie że musi być dobrze to HSS nie zawodzi :)
    Jedyne co to psuje deko jak to lampa :)

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \