  • 151. Data: 2009-12-02 09:35:40
    Temat: Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Mariusz Kruk" <M...@e...eu.org> napisał w wiadomości
    news:slrnhhcatn.835.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Ghost"

    > Możesz podać podstawę prawną? Poważnie pytam.

    Nie. Tak samo jak nie pamietam kiedy i gdzie sie dowiedzialem, ze Ziemia
    jest okragla.

  • 152. Data: 2009-12-02 09:35:52
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    Będzie tylko port 80 i to tylko do certyfikowanych hostów. w ciągu 3 lat
    max. Tyle że dla klientów TP.

    80% klientów na to pójdzie bo większość ludzi ma charakter niewolnika.
    Pozostali skorzystają z innych operatorów.

    > No to powiedz od razu wprost, ze dziecieca pornografie tez bys chronil.

    Nie chronił bym, ale zamiast blokować strony trzeba karać tych co ją
    publikują. Bo ci co chcą oglądać i tak znajdą sposób by ominąć blokade.

  • 153. Data: 2009-12-02 09:36:35
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Oskarz mnie jeszcze, ze jezdze na rowerze...
    >
    > Generalnie od dawna stoje na stanowisku, ze TP powinna oferowac Neo w
    > takiej postaci, ze domyslnie wszystkie porty po za 80 sa zamkniete a
    > Abonent moze sobie pootwierac te, ktore potrzebuje.

    Proponuje bez możliwości odblokowania. Ktoś kto chce jakiś sensowny dostęp
    do internetu skorzysta z innej oferty.

  • 154. Data: 2009-12-02 09:38:04
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    y>>>

    > Wykroczenie. I odłączenie musi nastąpić na podstawie wyroku sądu, który
    > nastąpi mniej więcej w 2 lata po fakcie. Ponadto sąd nic nie zrobi osobom,

    Nie mam nic przeciwko blokowaniu tych co popełniają wykroczenie. A nie
    traktowania wszystkich jak potencjalnych przestępców

    > które są nieświadome tego faktu - a tak jest w 99,(9)%.

    To nie ma znaczenia. Jeśli ktoś używa urządzenia to odpowiada za jego
    działanie. Ew. niech oskarża sobie producenta oprogramowania. Życze sukcesu
    ;)

  • 155. Data: 2009-12-02 09:39:58
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Nie mogą go odłączyć - potrzebny jest na to wyrok sądu.

    Ale jeśli spamerowi zablokują prawie wszystko to nikt nic im nie zrobi.
    Żaden sąd. I tak powinni robić.

    Poza tym mają umowy i można w nich zawrzeć punkt że za takie coś mają prawo
    odłączać. Jeśli już teraz nie ma - nie chce mi się w tej chwili zgłębiać.

    Na problemy istnieją rozwiązania NORMALNE. Tylko TP nie chce tego robić bo
    wygodniej im potraktować każdego jak bandyte z góry.

  • 156. Data: 2009-12-02 09:41:01
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Ghost"

    >Nie.

    Acha.

    >Tak samo jak nie pamietam kiedy i gdzie sie dowiedzialem, ze Ziemia
    >jest okragla.

    Ale potrafisz podać jakieś argumenty za, prawda?

    --
    \------------------------/
    | K...@e...eu.org |

  • 157. Data: 2009-12-02 09:41:21
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Za to ma obowiazek dzialac na rzecz ograniczania zagrozen sieciowych,

    Więc niech blokują te porty TYM CO SPAMUJĄ. TP miała to cały czas w d., nie
    reagowała na zgłoszenia i dlatego jest poblokowana.

    > Ale sprawą TP jest to, ze wyladowala w czolowych statystykach zrodel
    > spamu, a korespondencja z adresem neo w naglowku zaczela byc filtrowana

    Dlatego że nie robili i dalej nie robią tego co powinni - blokować tych co
    robią źle.

    Aktualnie traktują każdego swojego użytkownika jak przestępce.

  • 158. Data: 2009-12-02 09:42:02
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Blokadę portów 135 -- 139 najwyraźniej też...

    Nie mam neostrady. To też bezprawie jeśli jest domyślnie i nie ma tego w
    umowie.

  • 159. Data: 2009-12-02 09:42:39
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Gógle wyłączyli?

    Skoro podajesz mi artykuły to chyba prościej jak zrobisz cytat od razu.

  • 160. Data: 2009-12-02 09:42:56
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Logi moich serwerów pocztowych wskazują, że współgra i to BARDZO.

    możesz jaśniej?