  • 161. Data: 2009-12-02 09:44:51
    Temat: Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Wojciech Puchar" <w...@w...tensor.gdynia.pl> napisał w
    wiadomości news:1259746684.653539@wojteks.tensor.gdynia.pl...
    >y>>>

    > Nie mam nic przeciwko blokowaniu tych co popełniają wykroczenie. A nie
    > traktowania wszystkich jak potencjalnych przestępców

    I zgodzisz sie placic wiecej - juz Cie widze.

  • 162. Data: 2009-12-02 09:46:15
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Ciekawe implikacje sobie wymyślasz. A może to po prostu znaczy, że te
    > 3 osoby wróciły z L4 po świńskiej grupie i zanim doczytały newsletter

    napewno. pewnie wieprzowine zjedli ;)

    > rozesłany do pracowników już musiały ubrać słuchawki i nawijać z klientami?

    Akurat.

    > Pracowałeś kiedyś w jakiejś większej firmie? Ale naprawdę dużej.
    > Takiej gdzie na przykład obsługę infolinii zleca się różnym zewnętrznym
    > firmom. Pracowałeś?

    Nie, ale znam tych co pracują. A może pracowali bo żaden normalny człowiek
    długo tam nie wytrzyma, mając pracować jak robot. Oni mają ustalone od góry
    wszystko co mają mówić.

    Skoro tak mówili to znaczy że tak im kazano i jest to celowa robota.

    Możliwość zdjęcia blokady jest (by do sądu ich nikt nie podał),
    a jednocześnie wmawiają że nie można.

    > Ale przecież w TP są *aktualnie* głównie przymuły, które rozsyłają spam

    Głównie to są wszędzie. Natomiast po pewnym czasie w TP będą WYŁACZNIE
    przymuły + niewielki procent tych co naprawde nie mają wyboru.

    W sumie to dobrze. Wtedy np. odrzucanie poczty wysyłanej z TP będzie jeszcze
    bardziej uzasadnione, bo nic sensownego i tak z TP nie przyjdzie.

  • 163. Data: 2009-12-02 09:46:51
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    y>> klientami?

    > No przeciez widac, ze kolega mlody doswiadczeniem, nie ma pojecia o czym
    > pisze.

    Za to ty masz pojęcie o wszystkim. Najbardziej o metodach traktowania
    społeczeństwa - wszystkich do jednego wora.

  • 164. Data: 2009-12-02 09:46:52
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Mariusz Kruk" <M...@e...eu.org> napisał w wiadomości
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Ghost"

    > Acha.

    Sie nie zgadzasz?

    > Ale potrafisz podać jakieś argumenty za, prawda?

    Owszem, w wielu publikatorach bylo sporo informacji o tym kiedy i jak wolno
    nagrywac rozmoway i uzywac kamer.

  • 165. Data: 2009-12-02 09:47:41
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > A wszyscy Ci którzy płaczą niech żałują że nie byli na PLNOG#3, gdzie można
    > było z panami z &fTP porozmawiać. Materiały tutaj:
    >
    > http://proidea.maszyna.pl/PLNOG0902/filmy/panel_dysk
    usyjny.avi

    > Opinie jakie wyrażali racjonalizatorzy - wannabe providers - doprowadzały mnie
    > do bulu brzucha ze śmiechu.

    Podobnie jak większość postów które tu widze. Pomysły TP są żałosne, ale
    faktem jest że pomysły wielu innych są jeszcze głupsze.

  • 166. Data: 2009-12-02 09:48:13
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Możesz podać podstawę prawną? Poważnie pytam.

    Nie może. I nie musi - on przecież ma racje z definicji.

  • 167. Data: 2009-12-02 09:49:35
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Wojciech Puchar" <w...@w...tensor.gdynia.pl> napisał w
    wiadomości news:1259747211.491463@wojteks.tensor.gdynia.pl...
    >y>> klientami?

    > Za to ty masz pojęcie o wszystkim. Najbardziej o metodach traktowania
    > społeczeństwa - wszystkich do jednego wora.

    Jeszcze zdziwisz, jak czesto spotyka sie takie sytuacje - nierzadko wynika
    to z ciecia kosztow. Ale Ty oczywiscie duzo wrzeszcysz, gdyby jednak
    przyzszlo do placenia za te Twoje fanaberie poszedlbys do operatora majacego
    to w dupie.

    Z reszta skonczyla mi sie karma.

    PLONK

  • 168. Data: 2009-12-02 09:53:01
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Wed, 2 Dec 2009 09:47:41 +0000 (UTC), Wojciech Puchar napisał:

    usyjny.avi

    > Podobnie jak większość postów które tu widze. Pomysły TP są żałosne, ale
    > faktem jest że pomysły wielu innych są jeszcze głupsze.

    Ale... nie obejżałeś całego filmu... trwa 59 minut z sekundami. Odpisałeś po
    około 40 minutach. Co pokazuje że nie przyjmujesz argumentów drugiej strony.

    --
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 169. Data: 2009-12-02 10:00:28
    Od: Tomasz Potega <s...@m...univ.gda.pl>

    Wojciech Puchar wrote:
    > Nie mam neostrady. To też bezprawie jeśli jest domyślnie i nie ma tego w
    > umowie.

    Jak już ktoś wyżej cytował - w przypadku mocnej potrzeby można
    zbić szybkę, i przed loginem dopisać prefiks. Ale IMHO dobrze,
    że domyślnie ta blokada jest włączona.

    pozdrowienia,
    shadow

  • 170. Data: 2009-12-02 10:07:27
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > I zgodzisz sie placic wiecej - juz Cie widze.

    Tak. właśnie to robie. A jeśli kogoś wolność jest warta mniej niż różnica w
    cenie - jego sprawa!