  • Data: 2006-03-31 22:19:29
    Temat: Re: TPSA przyznaje się do przeci?żenia szkieletu
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Konrad Plich" <k...@p...tpsa.pl> napisał w
    wiadomości news:e0imap$10p$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "futszaK" <f...@p...pl> napisał w wiadomości

    > No to wersja dla wolniej myślących:
    > Sieć ATM jest ogólnopolska. Jednak dla abonentów kupujących łacza do
    > Internetu w technologii ATM (czysty ATM, ATM z RADem dającym Fast
    > Ethernet) wykorzystuje się ją tylko w relacji węzeł ATM przy lokalizacji
    > abonenta - najbliższy Juniper dostępowy.
    > Sieć ATM używana przez abonentów łącz do Internetu pełni więc FAKTYCZNIE
    > rolę sieci dostępowej, zbierającej do Junipera ruch z okolicznych węzłów
    > ATM.
> [...]

    Gdybym chciał konkurować z TPSA, to czy mógłbym twierdzić to samo, co
    powyżej?
    Zakładam, że miałbym dwie używane sztuki Junipera z Allegro w kanciapie w
    Warszawie podłączone do DSL i ogólnopolską sieć ATM. W moim przypadku ATM
    też byłby jedynie siecią dostępową do internetu. Zaznaczam, że większych
    abonentów podłączałbym bezpośrednio do Junipera.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/