  • Data: 2006-04-01 12:24:31
    Temat: Re: TPSA przyznaje się do
    Od: Robert Hass <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 31 Mar 2006, Konrad Plich wrote:

    >Analogicznie jest dla abonentów Frame Relay ale to ta sama sieć ATM/FR.
    >Przy okazji dodam że większych abonentów (GBE i wyżej) włączamy bezpośrednio
    >do Junipera.

    A jak wlaczacie do Junipera abonenta, ktory dochodzi poprzez Warszawski
    Metro Ethernet TP (sprzet Atrica). Czy kazdy abonent ma swoj port w
    Juniperze czy tez wisi to na trunku 802.1q ?

    Np. VC Internet 70Mb/s, po stronie urzadzenia CE styk GE-LX do naszego
    routera. Jestesmy zainteresowani usluga i jestem ciekaw jak to wyglada
    od srodka...

    RHB