  • Data: 2006-04-02 02:20:53
    Temat: Re: TPSA przyznaje się do przeciążenia szkieletu
    Od: "News User" <u...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Adam <a...@m...w.stopce> wrote:
    > Zaloz portal, ustabilizuj biznes, a potem sie pokazowo odetnij od
    > widowni w TP. Reklamodawcom powiedz, ze od dzis placa tyle samo za 2x
    > mniej, widowni z TP napisz "Twoj isp nie zaplacil za dostep". W tym
    > samym czasie pozostali dostawcy mediow beda rozdzierac Twoj rynek po
    > kawalku.

    Po pierwsze, gdyby problem byl bardzo dolegliwy dla wszystkich znaczacych
    dostawcow tresci, to by sie skrzykneli i solidarnie odcieli dostep do siebie
    widowni z TP i wtedy ta by zmiekla, nie nadazajac obslugiwac reklamacji.
    Sadze jednak, ze TP tym wlasnie znaczacym daje takie warunki, ze nie ma
    podstaw do narzekania i dlatego wszystko funkcjonuje (teoretycznie)
    poprawnie. Ludzie w TP generalnie do idiotow nie naleza i tam gdzie trzeba
    potrafia zagwarantowac sensowne, rynkowe warunki, jesli po drugoej stronie
    jest chec dialogu. Jesli natomiast wystepuje sie z pozycji "co to nie ja"
    (patrz MAN-y, O2.pl, itp.), rozmawia z ludzmi z TP arogancko, wywala sie ich
    za drzwi, wytacza procesy sadowe, wojuje wszelkimi mozliwymi srodkami, to
    nie dziwota, ze po drugiej stronie wlacza sie zwykly ludzki mechanizm "a ja
    ci pokaze" i mamy to co mamy. Generalnie, dostawcy tresci dziela sie na
    tych, co umieja rozmawiac z TP i tych co nie umieja. Efekty widac golym
    okiem.

    BTW, Konrad Plich to szara eminencja, ma mega spory wplyw na polityke TP,
    IMHO kto z Konradem nie zadziera, ten wygrywa.

    --
    nowhere.com