  • 1. Data: 2006-03-29 19:41:51
    Temat: TPSA przyznaje się do przeciążenia szkieletu
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    TPSA na infolinii serwisowej dzis rozbrajajaco przyznala, ze moje DSL chodzą
    dzisiaj wyjątkowo fatalnie "ponieważ nasza sieć jest bardzo przeciążona, a
    rozbudowę planujemy w maju".

    Osiągam około 20% prędkości, strony ledwo chodzą. Na szczęście mam też łącza
    symetryczne i te nie mają tego problemu. Wyrazy dla TP i wszystkich
    posiadaczy DSL.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2006-03-29 19:46:18
    Temat: Re: TPSA przyznaje się do przeciążenia szkieletu
    Od: Krzysztof Wołoszka <K...@o...pl>

    Jan Werbiński wrote:
> [...]
    >
    > Osiągam około 20% prędkości, strony ledwo chodzą. Na szczęście mam
    > też łącza symetryczne i te nie mają tego problemu. Wyrazy dla TP i
    Hehe nigdy nie lubiłem tego molocha ;)

    Krzysztof Wołoszka
    Tlen: KWoloszka
    ================================

  • 3. Data: 2006-03-29 19:46:25
    Od: "mrt" <m...@r...pl>

    Witam,

    i tak już będzie jak pseudo isp poodpalają 15 mb dsle i będą narzekać!!

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-03-29 19:47:26
    Od: Paweł Mastalerz <p...@n...pl>

    mrt napisał(a):
    > Witam,
    >
    > i tak już będzie jak pseudo isp poodpalają 15 mb dsle i będą narzekać!!
    >
    > pozdrawiam

    A gdzieś to działa? ;)

    ===========
    | Pawel Mastalerz || pawel(at)neutrin(dot)pl |
    | phone: +48 607987615 || Administrator of tiral.net network |
    ===========

  • 5. Data: 2006-03-29 19:57:01
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    Jan Werbiński <j...@j...com> wrote:
    > TPSA na infolinii serwisowej dzis rozbrajajaco przyznala, ze moje DSL
    > chodzą dzisiaj wyjątkowo fatalnie "ponieważ nasza sieć jest bardzo
    > przeciążona, a rozbudowę planujemy w maju".

    No to może w końcu TP "odkryje Amerykę" w postaci 10 Gb Ethernetu i
    przestanie ludziom wciskać na siłę ATM, którego mało kto chce.

    --
    TOM
    AS33868 MAN

  • 6. Data: 2006-03-29 20:12:38
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Tomasz Śląski <t...@s...pl> writes:

    > No to może w końcu TP "odkryje Amerykę" w postaci 10 Gb Ethernetu i
    > przestanie ludziom wciskać na siłę ATM, którego mało kto chce.

    Problem z Ethernetem jest taki ze on nadaje sie dobrze glownie do
    Internetu. ATMem mozna w sposob dosc trywialny puscic praktycznie
    wszystko.

    Aczkolwiek jako dostep (nie szkielet) Ethernet jest zupelnie niezly.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 7. Data: 2006-03-29 20:30:48
    Od: "Radoslaw HORODNICZY" <r...@g...com>

    Użytkownik "Tomasz Śląski" <t...@s...pl> napisał w wiadomości

    > No to może w końcu TP "odkryje Amerykę" w postaci 10 Gb Ethernetu i
    > przestanie ludziom wciskać na siłę ATM, którego mało kto chce.

    Ale czesc szkieletu maja na 10Gb Etherencie :) no ale fakt ze dla ludzi
    to raczej tylko atm :(

  • 8. Data: 2006-03-29 20:33:15
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.pl>

    Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Problem z Ethernetem jest taki ze on nadaje sie dobrze glownie do
    > Internetu. ATMem mozna w sposob dosc trywialny puscic praktycznie
    > wszystko.

    no właśnie dziwi mnie ten pęd do "promocyjnego ATM-u w hiper
    rewelacyjnych cenach od TPSA"

    mnie juz dwie firmy chciały odsprzedać "kawałek własnego łącza, bo
    wąłsnie zakładają z TPSA ATM 155Mbps :/"

    tylko jedno pytanie:
    chętnie wezmę, ale zrobicie mi na tym BGP ... ?

    i tu sie sprawa urywa, bo to tylko "www access"

    wojtek

  • 9. Data: 2006-03-29 20:36:11
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote:

> [...]
    > wszystko.
    > Aczkolwiek jako dostep (nie szkielet) Ethernet jest zupelnie niezly.

    Wszystko się zgadza, z tym, że pieczenie kilku kurczaków na jednym rożnie
    pod tytułem ATM zdawało dobrze egzamin tylko do czasu i ten czas właśnie
    IMHO powoli się kończy. Zauważył to również Pionier jakiś czas temu i teraz
    można po ich łączach 10 Gb Eth wyścigi szczurów urządzać, bo luzy mają (na
    razie) spore.

  • 10. Data: 2006-03-29 20:44:04
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    crazy bejbi <t...@n...ma.pl> wrote:

> [...]
    > tylko jedno pytanie:
    > chętnie wezmę, ale zrobicie mi na tym BGP ... ?
    > i tu sie sprawa urywa, bo to tylko "www access"

    No coż, sprytny zabieg marketingowy TP. Stąd te legendy o cenach 100 zł /Mb
    "czystej tepsy" :)