  • Data: 2006-04-02 07:48:40
    Temat: Re: TPSA przyznaje się do przeciążenia szkieletu
    Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tego oto dnia 2006-04-02 04:20, Niejaki/a News User bedac w stanie
    euforii nagryzmolil/a co nastepuje:

    > BTW, Konrad Plich to szara eminencja, ma mega spory wplyw na polityke TP,
    > IMHO kto z Konradem nie zadziera, ten wygrywa.

    To bedzie odpowiedz user-a, ktory przynajmnmiej jesli chodzi o ten
    watek, z wyzej wymienionym KP chyba zadarl ;-)
    To niby co sugerujesz drogi News Userze - mam potwierdzic ze wszystko
    jest cacy i ladnie tak jak napisal Konrad skoro w rzeczywistosci nie
    jest ? Po prostu podwinac ogon pod siebie i z radoscia znosic to co
    laskawie TP mi daje ???
    A moze po prosty Wielki Brat(cia) dotarli tez i na ta grup

    --
    3M-cie sie czego chcecie !
    Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq