    From: "Pearl" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: TP SA - jak to jest
    Date: Thu, 19 Dec 2002 13:04:20 +0000 (UTC)

    Użytkownik "Szymon" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:atr11p$ser$1@news.tpi.pl...

    > Kolega juz cos sciagnal takiego, nadzwonil i teraz nie ma kto za to
    placic -
    > i najlepiej cala wina zrzucic na monopoliste? Wyjatkowo - nie tedy droga.

    Jednak w wielu przypadkach chyba tędy. Robiłem próby na dialery. Jest sporo
    stron, na których bez względu na to, czy wciśniesz TAK, czy NIE dialer się
    instaluje. Nie zawsze działa natychmiastowo, ale czeka w \Windows,
    \Windows\System lub \Temporary Internet Files do ponownego uruchomienia
    komputera.
    Telekomunikacja jest udziałowcem, bo za 0700 zbiera chyba połowę zysków.
    Powinna zatem pilnować, czy wykupujący usługę 0700 postępuje zgodnie z
    regulaminem TP, czyli opracowanym przez nią.

    Mogłem sobie pozwolić na kilkanaście prób, bo żeby wyjść na zewnątrz muszę
    wybierać 00, 01 lub 02. Zatem przy uruchomieniu dialera 0700... dostaję
    komunikat "Nie ma takiego numeru".

    Poza tym ci, którzy załapaliście się na dialer powłączajcie sobie
    głośniczki, przecież od razu słychać, że nie jest wybierany właściwy numer.
    :-)
    Należy również sprawdzić, czy połączenia są niedłuższe niż 15 minut.
    Obowiązkiem TP jest rozłączanie połączeń 0700 po upływie 15 min. Jeśli
    połączenie jednorazowe jest dłuższe, tzn. że za pozostały czas nie
    powinniście płacić.

    --
    Pozdrawiam.
    Perła