    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: TMC czemu u nas jest jak zwykle
    Date: Sun, 7 Jul 2013 23:19:31 +0200

    ZIWK wrote:

    > Po pierwsze próbowano.
    > Najpierw RMF miał program traffic - gdzie o niektórych godzinach
    > zamiast programu ogólnopolskiego podawano lokalne wiadomości o ruchu
    > (np. jestem koło Wrocławia i mam w poważaniu info o zablokowanej
    > ulicy w Olsztynie). Ale błyskawicznie do tego przyczepiła się
    > "Krajowa Rada Tego i Owego" ze to narusza warunki koncesji itd...
    >
    > RMF chciało uruchomić w swoim ogólnopolskim programie darmowy sygnał
    > TMC, ale przyszła zmiana polityczna i "Krajowa Rada..." była zajęta
    > obroną jedynej słusznej stacji - "a taki wynalazek szatana jak TMC"
> [...]

    niestety ale właśnie RMF FM weszło w spółkę z jakąs pierniczona firmą i
    wprowazili system TCM Pro kóry prawdopodobnie nawet działa tylko że odbiera
    go niewiele nawigacji (garminy bodajże) i tyle.

    Zastanawiam sie tylko dlaczego tak jak w wielu krajach nie wprowadzono
    otwartego publicznego TCM dostepnego dla każdej nawigacji z TCM a wbrew
    pozorom takim jest bardzo dużo zaczynając na większości wbudopwanych w
    samochody.