  • Data: 2013-07-08 11:09:52
    Temat: Re: TMC czemu u nas jest jak zwykle
    Od: Qlfon <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-07 20:15, anacron pisze:

    > W Polsce Polskie Radio nadaje komunikaty takie głosowo. Mam włączone TA
    > w radiodiorniku i co jakiś czas mi się przełącza (chyba na Program 1 PR,
    > bo normalnie jak słucham Trójki to tam nie ma takich). Raz, ostrzegło
    > mnie to o wypadku i zablokowanej drodze na trasie gdzie jechałem. Używam
    > Yanosika na co dzień i CB i póki co muszę stwierdzić, że to zestaw
    > prawie idealny.

    Mój ojciec zakupił yanosika w wersji "standalone" - nie używa
    smartphone'a więc wydawało mu się to dobrym rozwiązaniem. Pomimo jednak
    rosnącej ilości osób w systemie yanosik odzywa się bardzo rzadko.
    urządzenie było w serwisie ale wróciło bez uwag. Ojciec nie jeździ po
    jakiś dziurach np. DK17 od Moszczanki na Warszawę i cisza. W ub.
    poniedziałek jechałem z nim Płock-Lublin i to samo - piknął raz.

    --
    Qlfon, Lublin