  • Data: 2013-07-07 20:15:09
    Temat: Re: TMC czemu u nas jest jak zwykle
    Od: anacron <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.07.2013 00:30, Marek Dyjor pisze:
    > Ponieważ moja stara dobra navi z velki ma TMC więc postanowiłem sie
    > zainteresować czemu w RP nic sie nie pojawia...

    W Polsce Polskie Radio nadaje komunikaty takie głosowo. Mam włączone TA
    w radiodiorniku i co jakiś czas mi się przełącza (chyba na Program 1 PR,
    bo normalnie jak słucham Trójki to tam nie ma takich). Raz, ostrzegło
    mnie to o wypadku i zablokowanej drodze na trasie gdzie jechałem. Używam
    Yanosika na co dzień i CB i póki co muszę stwierdzić, że to zestaw
    prawie idealny.

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza