  • Data: 2006-05-04 06:31:41
    Temat: Re: TKT i GTS/Częstochowa - powtórka z rozrywki
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.pl> szukaj wiadomości tego autora

    crazy bejbi napisał(a):
    > No to mamy powtórkę z rozrywki

    swoją drogą, tak sobie myślę teraz, że w sumie ostatnio ktoś pisał o
    monitoringu łącz w GTS ... hm... dzisiaj o 6.32 padło mi łącze. O 7.59
    zadzowniłem do GTS to Pan był bardzo zdziwiony, że on nic nie wie.
    Natomiast leżał cały węzeł w Częstochowie. Ja rozumiem, że mały jestem
    samodzielnie, ale węzeł w Częstochowie, do którego jest wpiętych kilku
    Klientów co mają przepustowości każdy, podobnie jak ja, w liczbach
    dwucyfrowych ... to mogliby sobie monitorować, nie ?

    wojtek