  • Data: 2010-05-04 16:32:04
    Temat: Re: TDI vs CDTI vs CTDI
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    to pisze:
    > Miałem kontakt z 1,9 CDTI w wersji 8v i 16v. Bardzo przyjemny silnik,
    > trwały, dobrze się chipuje, w miarę cichy, w każdym razie dla mnie jego
    > dźwięk nie denerwuje.

    nic dziwnego, to znany we fiacie pod nazwą JTD lub multijet silnik.

    Co do 1,9 TDI w Leonie to jeśli jest to ten sam
    > silnik co w Octavii, to dynamika jest ok, spalanie b. niskie, natomiast
    > kultura pracy bardzo męcząca, że się tak wyrażę.

    jeśli PD będzie głośniejszy, jeśli starsza konstrukcja (ale chyba od
    dawna tego motoru już nie montują) to faktycznie ekonomiczny, cholernie
    trwały, dynamiczny ale kultura pracy rodem z ciągnika. Takie wrażenia
    mam po przesiadce do caddy tdi z saaba który ma silnik fiata:)

    --
    krzysiek82