  • Data: 2010-05-07 01:44:21
    Temat: Re: TDI vs CDTI vs CTDI
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    Ludvigus wrote:

    > IMHO strachy na lachy, tak samo jak z AR147. Przejedź się Alfą 147 z
    > silnikiem 1.9JTD z mocą co najmniej 100kW to poczujesz zalety jtd.
    > Jak termostat jest sprawny to nawet zimą silnik nagrzeje się po
    > niedługiej chwili, z elektryki to mogą się co najwyżej postojówki
    > przepalić ;)
    >
    > Jeżdżę AR156 110kW z 2002 roku i jedynie co robię przy aucie to
    > wymiana płynów, filtrów, czasem wymienię jakąś gumę w zawieszeniu (za
    > kilka dni wkładam długo wyczekiwane poliuretany pod tłukący się
    > drążek stabilizatora) a przy silniku poza wymianą rozrządu, pompy
> [...]

    Nie nie nie nie nie ... wszystko nie tak. :)

    Alfa miala wyleciec ze wzgledu na zawieszenie!

    Juz nawet nastawilem sie na szukanie civica VII 1.6.
    Na moje szczescie nie widzialem z bliska 159ki Borysa, bo pewnie bym
    juz wsiakl na dobre ;p

    Boje sie alfy (zawieszenia znaczy sie), bo jestem malomechaniczny i
    niespecjalnei mam warunki do dlubania, a czeste odwiedziny u mechanika
    to nie jest to, co tygryski lubia najbardziej.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl