  • Data: 2010-05-06 09:27:11
    Temat: Re: TDI vs CDTI vs CTDI
    Od: jacek2v <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 3 Maj, 20:29, Rafał Grzelak <n...@d...com> wrote:
    > Witam,
    >
    > Jako iz perspektywa wymiany wehikulu zrobila sie blizsza niz
    > dotychczas, zaczalem sie blizej przygladac - pierwotnie za kompaktem
    > (lub klasa B) z benzyna ~100KM, ale ostatnio rowniez za dieslem.
    >
    > Te ktore podobaly mi sie najbardziej, czyli Alfa 147 i Fiat Stilo z
    > JTD, odpadly ze wzgledu na zawieszenie / elektryke, wiec zaczalem
    > szukac dalej.
    >
    > Wyluskalem Ibize IV 1.9 TDI 101-130KM, Leona I 1.9TDI 110KM, Astre H
    > 1.9 CDTI i Civica VII 1.7 CTDI.

    TDI - dość głośne, te na pompowtryskiwaczach drogie pompowtryski,ale
    trochę cichsze :), te z pompą tanie wtryskiwacze (bodajże po 30pln
    sztuka:) do golfa III)
    JTD - to common rail, będą cichsze i... tu zagwozdka, bo zależnie do
    jakiej budy włożą to inaczej ten sam silnik pracuje - nie wiem co
    robią:). Np. w Doblo porażka, w stilo więcej niż nieźle :)

    Pzdr.