  • 21. Data: 2010-01-08 18:24:19
    Temat: Re: TAMRON 17-50 jakie najlepsze ustawienia?
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 8 Jan., 18:22, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > "XX YY" 8...@k...goo
    glegroups.com

    > : No i  samopoczucie poprawia dodatkowo fakt ze mamy podpiety  dobry i tani
    obiektyw.

    > Jak tani? I czy jest podobnej jakości z dłuższymi ogniskowymi?

    ok 300-350 euro nowa 17-50

    jest dopelniasz 70 -200/2,8 rysujacy rownie zajebiscie i b . dobry
    mechanicznie.

    wersja z IS 17-50 sie pojawila , troche drozsza o ok 150-200 euro ,
    ale wieksza i ciezsza a co najgorsze bardzo nieskuteczny IS.
    Spodziewam sie i wersji 70-200 z IS ale jesli o tej skutecznosci to
    nie warto czekac .

    > 90 mm Tamrona jest chyba dobry. A ZOOMy? Może by ktoś jeszcze
    > napisał cos o Tokinach? Jakieś testy, wykresy, spostrzeżenia?

    mialem jedna w dobrych analogowych czasach.

    mechanicznie fenomenlnie - tzn solidna metalowa obudowa.
    af elektromagnetyczny nie wiem cza robia z usm

    optycznie - obiektyw jak obiektyw sa rozne , nie ma sie do czego
    przyczepic.

  • 22. Data: 2010-01-08 19:56:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "XX YY" 5...@c...goo
    glegroups.com

    > Jak tani? I czy jest podobnej jakości z dłuższymi ogniskowymi?

    : ok 300-350 euro nowa 17-50

    Wejście Polski do strefy Euro jest niepewne... Nie będę czekał
    w nieskończoność, bo być może nie dożyję tych czasów -- muszę
    się śpieszyć. :) Ile to kosztuje w złotówkach, w Polsce? :)

    Broń biała (bagnet) -- do Canona. :)

    : jest dopelniasz 70 -200/2,8 rysujacy rownie zajebiscie i b . dobry mechanicznie.

    Też Tamrona?

    : wersja z IS 17-50 sie pojawila , troche drozsza o ok 150-200 euro ,

    To Tamron czy Canona? U Tamrona jest VC. IS jest w Canonie.
    Canon to dla mnie porażka, jeśli nie liczyć eLek.

> [...]

    : af elektromagnetyczny nie wiem cza robia z usm

    : optycznie - obiektyw jak obiektyw sa rozne , nie ma sie do czego przyczepic.

    Ponoć ta 90 to żyletka, i to przed [drugim] goleniem. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 23. Data: 2010-01-08 20:08:25
    Od: "aadax" <k...@w...pl>

    Użytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
    On 8 Jan., 18:22, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > "XX YY" 8...@k...goo
    glegroups.com

    >wersja z IS 17-50 sie pojawila , troche drozsza o ok 150-200 euro ,
    >ale wieksza i ciezsza a co najgorsze bardzo nieskuteczny IS...............

    Ciekawy jestem skąd takie opinie. Mam 17-50 VC do Canona i po raz pierwszy
    bez podpórki z ręki robiłem zdjęcia nocne Krakowskiego i Nowego Światu
    (Wawa) uzyskując 100% zdjęć ostrych przy czasach 1/5 do 1/20 dla 450D. Przy
    innych obiektywach to nie zdarzało mi się. Może mam szczęście - w moim
    obiektywie VC chodzi znakomicie. Problem z ostrzeniem też nie istnieje.
    Słyszałem o osobach robiących z ręki na 1 s. Brzmi to prawie jak bajka o
    żelaznym wilku.

  • 24. Data: 2010-01-08 20:20:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "aadax" hi8a0n$ibq$...@n...aster.pl

> [...]
    > znakomicie. Problem z ostrzeniem też nie istnieje. Słyszałem o osobach
    > robiących z ręki na 1 s. Brzmi to prawie jak bajka o żelaznym wilku.

    A ile takie 17-50 VC kosztuje w złotówkach?

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 25. Data: 2010-01-08 20:51:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" hi843e$lef$...@i...gazeta.pl

    > "aadax" hi8a0n$ibq$...@n...aster.pl

    > A ile takie 17-50 VC kosztuje w złotówkach?

    http://www.skapiec.pl/site/cat/47/comp/696570

    Tamron AF SP 17-50 f/2.8 XR Di II VC Canon

    To ten?

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 26. Data: 2010-01-08 20:55:45
    Od: "worsadla" <m...@c...pl>

    ja placilem 1950 zl, w swieta

    wor

    4755 (20100108) __________

  • 27. Data: 2010-01-09 00:11:58
    Od: "Norbert" <x...@h...spam>

    > Słyszałem o osobach robiących z ręki na 1 s.

    Z reki to ja robie 1s Pentaxem K-x i Falconem 8mm :)

  • 28. Data: 2010-01-09 01:33:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Norbert" hi8hk8$al2$...@s...man.poznan.pl

    > Z reki to ja robie 1s Pentaxem K-x i Falconem 8mm :)

    Jeśli wierzyć regule dzielącej 1 przez ogniskową wyrażoną w milimetrach
    i pomnożonej przez sekundę oraz antywibratorom podbijającym o 3 działki,
    to 1 s nie jest niczym nadzwyczajnym.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 29. Data: 2010-01-09 09:57:57
    Od: kuba <k...@y...com>

    On 9 Sty, 01:11, "Norbert" <x...@h...spam> wrote:

    > Z reki to ja robie 1s Pentaxem K-x i Falconem 8mm :)

    ...jaka to sztuka?! Dokonaj tego teleobiektywem;-)
    StaM

  • 30. Data: 2010-01-09 11:09:13
    Od: "Norbert" <x...@h...spam>

    > ...jaka to sztuka?! Dokonaj tego teleobiektywem;-)
    > StaM

    Ogolnie to zalezy od stanu ducha. Jak dobrze stanalem to na kompakcie przy
    35mm (odpowiednik FF) potrafilem zlapac ostro przy 1/5s a tam nie bylo IS.
    Szkoda ze nie ma gripa do K-x, to chyba jedyna rzecz jakiej nie ma, a co
    byloby fajne, jak by sie dalo tam dolozyc 8xAA.