  • 1. Data: 2010-01-05 20:14:04
    Temat: Nowosci, nowosci
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    Nikt nie zauważył? Dziś Sony ogłosiło wypuszczenie kolejnego modelu,
    który przedefiniuje rynek i stowrzy nową wartość dla rzesz konsumentów
    - Alfę 450.
    W skrócie - to samo co A550, ale bez LV.

    A Canon pokazał 70-200/2.8 L IS II. I jeszcze jakąś garść kompaktów,
    które ciężko czymkolwiek wyróżnić z tony innych.

    Miejmy nadzieje, że to nie były te najważniejsze nowości CESa.

    de Fresz

  • 2. Data: 2010-01-05 20:18:59
    Temat: Re: Nowosci, nowosci
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    de Fresz napisał(a):

    > W skrócie - to samo co A550, ale bez LV.

    Cena?

    j.

  • 3. Data: 2010-01-05 20:45:17
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    On 05/01/2010 20:14, de Fresz wrote:
    > Nikt nie zauważył? Dziś Sony ogłosiło wypuszczenie kolejnego modelu,
    > który przedefiniuje rynek i stowrzy nową wartość dla rzesz konsumentów -
    > Alfę 450.

    erm? "przedefiniuje" w jakim sensie?

    B.

  • 4. Data: 2010-01-05 21:00:19
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-01-05 21:45:17 +0100, Bronek Kozicki <b...@s...net> said:

    > erm? "przedefiniuje" w jakim sensie?

    W sensie ironicznym.

    de Fresz

  • 5. Data: 2010-01-05 21:07:03
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Bronek Kozicki napisał:

    > erm? "przedefiniuje" w jakim sensie?

    Ziuuuuuuuuu.

    m.

    ps. Sprawdź w słowniku słówko sarkazm ;)
    --
    The world really isn't any worse.
    It's just that the news coverage is so much better.

  • 6. Data: 2010-01-05 23:01:00
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    de Fresz pisze:

    Hej

    > Miejmy nadzieje, że to nie były te najważniejsze nowości CESa.

    Nikoś D900 wisi w powietrzu ;)
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 7. Data: 2010-01-06 16:08:52
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-01-06 00:01:00 +0100, Kryhu <k...@p...pl> said:

    > Nikoś D900 wisi w powietrzu ;)

    Na razie jest apdejt firmware do D3/x, D700 i D300/s. Czyli rozwiązanie
    kryzysowe ;-)
    Swoją drogą przypuszczalnie D900 będzie takim D700x, ciekawe jak go
    wycenią, zwłaszcza w stosunku do najbliższego konkurenta, czyli Alfy
    900.

    de Fresz

  • 8. Data: 2010-01-06 22:12:51
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    de Fresz pisze:

    Hej

    > Na razie jest apdejt firmware do D3/x, D700 i D300/s. Czyli rozwiązanie
    > kryzysowe ;-)

    Właśnie wrzuciłem do jednego korpusu, w razie padu mam jeszcze drugi na
    starym firmware ;)

    > Swoją drogą przypuszczalnie D900 będzie takim D700x,

    Nazwanie nowego modelu D900 sugeruje sporo więcej zmian niż np.
    przykładowo przejście z D3 na D3x.
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 9. Data: 2010-01-06 22:23:13
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-01-06 23:12:51 +0100, Kryhu <k...@p...pl> said:

    > Nazwanie nowego modelu D900 sugeruje sporo więcej zmian niż np.
    > przykładowo przejście z D3 na D3x.

    IMHO nie bardzo mają co dołożyć - pamiętaj że jest D3(x), do którego
    bądź co bądź niższy model nie powinien się aż tak bardzo zbliżyć. A z
    nazwami Nikoś zrobił se taki burdel, że po zmianie numerka w tym
    przypadku nie spodziewałbym się zbyt wiele.

    de Fresz

  • 10. Data: 2010-01-06 22:53:15
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2010-01-05 21:18, januszek wrote:
    > Cena?

    Referencyjna jest podobno na poziomie 2900zł czyli 500zł mniej niż
    referencyjna na A550. Pewnie zaniedługo będzie w cenie tak 2000zł od ręki
    w sklepie.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564