  • Data: 2010-01-09 20:06:43
    Temat: Re: TAMRON 17-50 jakie najlepsze ustawienia?
    Od: "m0w" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    co znaczy bolaczka ?
    nie trafia ?
    z jakim aparatem ?

    Z nikonem D80 ostrzy dobrze tylko ze srodkowym punktem AF.
    Przy zdjeciach z bliska tak do 50 cm wszystkie punkty AF dzialaja dobrze.
    Im dalej jest obiekt tym skrajne punkty AF maja wiekszy BF.
    (sprawdzalem na innych obiektywach i aparat jest w porzadku)
    Zobaczymy czy da sie to wyregulowac, czy to jakis blad konstrukcyjny.
    Nie wiem jak to moze nie dzialac dobrze skoro to aparat szuka najwiekszego
    kontrastu
    i kreci obiektywem dopóki go nie znajdzie. A jednak jest zle!
    Mam sporo obiektywów i w zadnym AF nie dzialal tak bez sensu.

    A stabilizacja dziala przywoicie bo mam dwa inne szkla nikona (tyle, ze
    dluzsze wiec musi wiecej sie napracowac - wieksz epredkosci katowe) ze
    stabilizacja i dziala porównywalnie.

    Nie wierze, by kiedykolwiek dalo sie zrobic obiektyw, którym mozna by robic
    nie poruszone zdjecia (przy np.50mm) przy czasie 1 sekunda. Moze da sie
    zrobic zdjecie w miare czytelne i przy 4 sekundach, ale bedzie poruszone.
    Zyroskopy musialby miec wieksza moc od wagi aparatu.