  • 21. Data: 2014-04-04 00:27:50
    Temat: Re: TABLETY = BUBLE ???
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 3 Apr 2014 08:43:49 +0200, P.B. napisał(a):

    > Waldek, a temat wątku widziałeś? :)

    Widziałem, ale akurat operatorzy GSM tabletów sprzedają pomijalnie mało

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 22. Data: 2014-04-04 03:56:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <c...@m...com> wrote in message
    > Franc nabazgrał(a):

    > Podejrzewam że jakość samej baterii też jest inna mimo xxxxx mAh w tych
    > Chińskich nigdy nie dorównają firmowym, widać to po oryginałach do
    > telefonów gdzie 2 czy 3 kronie mniejsza pojemność wystarczy na 2 x dłużej
    > działania.
    > Tak samo pewnie inne elementy + dopracoany soft pod względem EKO ...
    > gdzieś oprócz marketingu musi się brać ta cena za firmówkę.

    Nikt nie kwestionuje tezy, że tablet za 2000zł będzie lepszy od tego za
    200zł.
    Jednak autor wątka *wszystkie* tablety uważa za buble bo miał do czynienia
    jak dotąd tylko z takimi właśnie za 200zł i na tym sobie wyrobił opinię...
    Nigdy sobie żadnego drogiego produktu Apple, Samsunga czy Sony nie kupi
    więc nigdy nie pozna tabletów które bublami nie są i pracuje się z nimi
    dobrze.

  • 23. Data: 2014-04-04 09:24:04
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    Pszemol nabazgrał(a):

    > Nikt nie kwestionuje tezy, że tablet za 2000zł będzie lepszy od tego za
    > 200zł.

    Fakt ... zakrzyczał troszkę w tym poście :)

> [...]
    > Nigdy sobie żadnego drogiego produktu Apple, Samsunga czy Sony nie kupi
    > więc nigdy nie pozna tabletów które bublami nie są i pracuje się z nimi

    Czy one są aż tak drogie ?? Galaxy Tab 3 10.1 kupisz za ok 1300 zł z 3G a
    np. jakiegoś Modecoma ze słabszymi bebechami ale 4-core itp ... marketing
    za 900-1000 zł gdzie tu sens ??

    Fakt wypasy takie jak Air czy Z1/2 kosztują już 2 x tyle ale nie każdy
    potrzebuje najwyższej półki ..

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 24. Data: 2014-04-04 09:57:06
    Od: y...@g...com

    Chris:
    |Czy one są aż tak drogie ?? Galaxy Tab 3 10.1 kupisz za ok 1300 zł z 3G

    Półtora kawałka za wałka? Chyba żartujesz...

    A wymienisz w nim baterię? Wiesz że bateria się zużywa.
    Wymienisz - choćby z uzyciem śrubokręta, da się?

    |np. jakiegoś Modecoma ze słabszymi bebechami ale 4-core itp ... marketing
    |za 900-1000 zł gdzie tu sens ??

    Jeżeli dają za przysłowiową złotówkę
    (abo na Internet i tak i tak mi potrzebny) więc...

    --------------------------------

    W ogóle z tymi cenami to WYLUZUJCIE! POlskie społeczeństwo stacza się W NĘDZĘ!
    Jak ktoś chce zrobić przyjemność swemu dziecku a nie ma co do garnka na codzień
    włożyć to już widzę jak poleci i kupi Galaxy Tab za półtoraka!

  • 25. Data: 2014-04-04 10:00:49
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    y...@g...com nabazgrał(a):

    > Chris:
    > Czy one są aż tak drogie ?? Galaxy Tab 3 10.1 kupisz za ok 1300 zł z 3G
    > Półtora kawałka za wałka? Chyba żartujesz...

    Jakiego wałka ?

    > A wymienisz w nim baterię? Wiesz że bateria się zużywa.
    > Wymienisz - choćby z uzyciem śrubokręta, da się?

    W 99% tabletów się nie da więc walisz głową w mur ...

    > np. jakiegoś Modecoma ze słabszymi bebechami ale 4-core itp ... marketing
    > za 900-1000 zł gdzie tu sens ??
    > Jeżeli dają za przysłowiową złotówkę
    > (abo na Internet i tak i tak mi potrzebny) więc...

    Bo polak to taka menda że za złotówkę chce Ferrari .. BO TAK KURWA !!!!

    Nie stać to twój problem ...

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 26. Data: 2014-04-04 11:22:10
    Od: y...@g...com

    Chris:
    > A wymienisz w nim baterię? Wiesz że bateria się zużywa.
    > Wymienisz - choćby z uzyciem śrubokręta, da się?

    | W 99% tabletów się nie da więc walisz głową w mur ...

    A czemu - PRZYSPAWANE czy cuś?

    |Bo polak to taka menda że za złotówkę chce Ferrari .. BO TAK KURWA !!!!

    Oj, licz się ze słowami o POLAKACH!

    | Nie stać to twój problem ...

    no i GIT! Co myślisz,
    że ktoś zacznie się ZAHAROWYWAĆ żeby się poONANIZOWAĆ drogim BUBLEM!

  • 27. Data: 2014-04-04 11:45:34
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    y...@g...com nabazgrał(a):

> [...]
    > Oj, licz się ze słowami o POLAKACH!
    > no i GIT! Co myślisz,
    > że ktoś zacznie się ZAHAROWYWAĆ żeby się poONANIZOWAĆ drogim BUBLEM!

    Nie chce mi się z tobą gadać, po pierwze nie krzysz a po drugie wrcaj do
    szkoły bo ferie się już skończyły ...

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 28. Data: 2014-04-04 14:43:38
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-04-02 22:36, y...@g...com pisze:
    > A) Wszystkie tablety mają krótko-trzymjącą baterię - praktycznie
    > wystarcza na dwie godzinki regularnej "pracy", trzeba ją ładować kilka
    > razy dziennie a jak się chce "pracować" w sposób ciągły to trzeba tableta
    > parę razy dziennie trzymać "na sznurku".

    Nie wszystkie, np. w moim Huawei slim s7 bateria średnio wytrzymuje 2-3
    dni.

  • 29. Data: 2014-04-04 14:47:17
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > IMO problemem jest zbyt ciemny ekran, nie zbyt jasny.
    > Kup OvermaXa -- jest ciemny nawet w tedy, gdy świeci
    > najjaśniej.

    Powinny mieć szerszy zakres regulacji, a przeważnie jest tak że w nocy
    gdy się człek obudzi i chce coś sprawdzić w necie to tablet wręcz
    oślepia, natomiast używany w ciągu dnia, na słońcu, ekran jest za ciemny.

  • 30. Data: 2014-04-04 15:06:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 04 Apr 2014 14:47:17 +0200 osobnik zwany Trybun
    napisał:

> [...]
    > gdy się człek obudzi i chce coś sprawdzić w necie to tablet wręcz
    > oślepia, natomiast używany w ciągu dnia, na słońcu, ekran jest za

    a zapłaciłeś za to? czy kupiłeś g.. za 200zł?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?