  • 1. Data: 2014-04-01 23:36:00
    Temat: Android czy Windows mobile? Jaki telefon do 650 pln?
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    Android czy Windows mobile? Jaki telefon do 650 pln?

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 2. Data: 2014-04-01 23:44:13
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-04-01 23:36, hisjusz wrote:
    > Android czy Windows mobile? Jaki telefon do 650 pln?
    >
    > ---
    > Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania,
    > ponieważ ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

    Windows Mobile ma teraz bardzo ograniczony wybor telefonow...na Allegro
    tego troche sie ostalo.

  • 3. Data: 2014-04-01 23:47:27
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2014-04-01 23:44, atm pisze:

    > Windows Mobile ma teraz bardzo ograniczony wybor telefonow...na Allegro
    > tego troche sie ostalo.

    Windows Nokia ja wszędzie widzę Nokie modele Lumia lub HTC. Można kupić
    dużo lepszy sprzęt ale z Windows Mobile. Android jest sporo droższy sprzęt.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 4. Data: 2014-04-02 00:05:25
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 01 Apr 2014 23:36:00 +0200, hisjusz <h...@w...pl> wrote:

    >Android czy Windows mobile? Jaki telefon do 650 pln?

    To takie samo pytanie które święta są lepsze te w kwietniu czy w
    grudniu? jeśli oczywiście jesteś odpowiedniej wiary.
    Każdemu inny system pasuje idź pobaw się do salonu jakimkolwiek
    telefonem z windowsem i androidem i jak już wybierzesz system to
    łatwiej będzie dobrać telefon. Bo tak to trudno.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2014-04-02 00:16:57
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-04-01 23:47, hisjusz wrote:

> [...]
    > Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania,
    > ponieważ ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

    Dobra, czepiam sie - Windows Mobile przeminal juz dosc dawno. Teraz jest
    Windows Phone.
    Sprecyzuj, do czego Ci on potrzebny. Jesli nie napierasz na okreslone
    ficzery badz aplikacje WP bedzie dobrym wyborem w tej cenie.

  • 6. Data: 2014-04-02 00:34:24
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 01 Apr 2014 23:47:27 +0200, hisjusz napisał(a):

    > Windows Nokia ja wszędzie widzę Nokie modele Lumia lub HTC. Można kupić
    > dużo lepszy sprzęt ale z Windows Mobile. Android jest sporo droższy sprzęt.

    Nokia nie robi telefonów z Windows Mobile. A polska język trudna język

    > ---
    > Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania, ponieważ
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

    posprzątaj sobie ten spamujący grupę reklamami badziew

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 7. Data: 2014-04-02 10:22:15
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2014-04-02 00:34, Waldek Godel pisze:

    > Nokia nie robi telefonów z Windows Mobile. A polska język trudna język

    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

    > posprzątaj sobie ten spamujący grupę reklamami badziew

    Windows Phone nie wiedziałem że tak się to teraz nazywa.
    Będąc w punktach GSm oraz patrząc na ulicy widze że Nokia z Windows
    Phone zdobywa dużą popularność.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 8. Data: 2014-04-02 10:40:32
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2014-04-02 00:05, dizel pisze:

> [...]
    > telefonem z windowsem i androidem i jak już wybierzesz system to
    > łatwiej będzie dobrać telefon. Bo tak to trudno.

    Korzystałem przez trzy lata z Androida HTC. Teraz już sam nie wiem co
    warto kupić. Widzę coraz większą popularność Windows Phone Noki. Z
    jednej strony ciekawie by było mieć coś nowego z drugiej Androida już
    znam i nie będę musiał zmieniać przyzwyczajeń. Telefon muszę zmienić
    tylko dlatego że mój obecny HTC Desire nie obsługuje Bluetooth 4.0 które
    jest mi nie zbędne do komunikacji z Pulsometrem Mio, od pasa na klatkę
    mam ciągle skatowane do krwi sutki.
    Zastanawiałem się nad Huwaei g526, wydaje mi się że nie ma nic lepszego
    w cenie 500 pln w tej chwili. Pozytywnie zaskoczył mnie LG L9 II, jak na
    Koreanski wyrób bardzo dopracowany. W ogóle nie biorę pod uwagę Samsunga
    ze względu na niską jakość produktów i wysoką cenę. Mój faworyt to HTC
    jednak za model zbliżony parametrami do Huwaei G526 trzeba zapłacić dużo
    więcej.

    Zadając pytanie na grupie chciałem rozwiać moje wątpliwości powyżej.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 9. Data: 2014-04-02 11:09:52
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2014-04-02 10:40, hisjusz pisze:

> [...]
    > Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania,
    > ponieważ ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

    Widzę że na ojczyste Chińskie konstrukcje nadają że mają problemy z
    zasięgiem, wie ktoś coś na temat? W HTC widzę że spadła jakość. Mój
    obecny Desire A8181 lata po ziemi jak ziemniaki i nic się z nim nie
    dzieje. Na allegro widzę HTC Desire 500 i porozbijane szybki co za szajs!

  • 10. Data: 2014-04-02 17:37:37
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-04-01 23:47, hisjusz pisze:

    > Windows Nokia ja wszędzie widzę Nokie modele Lumia lub HTC. Można kupić
    > dużo lepszy sprzęt ale z Windows Mobile. Android jest sporo droższy sprzęt.

    to mnie własnie od dawna dziwi. Sprzet z andkiem jest drozszy niz Nokia
    w tej samej klasie. A przeciez jeden ma darmowy system a drugi to jednak
    M$ OEM i cos tam sobie chyba życzą?

    --
    @foe_pl