  • 1. Data: 2014-04-02 22:36:36
    Temat: TABLETY = BUBLE ???
    Od: y...@g...com

    A) Wszystkie tablety mają krótko-trzymjącą baterię - praktycznie
    wystarcza na dwie godzinki regularnej "pracy", trzeba ją ładować kilka
    razy dziennie a jak się chce "pracować" w sposób ciągły to trzeba tableta
    parę razy dziennie trzymać "na sznurku".

    B) Odpowiada za to WYŚWIETLACZ - naiwni mogą przeczytać o CUDACH płynących z
    wyłączania/usypiania niepotrzebnych procesów itp. ALE to BEZSENS bo za
    ponad 90% zużycia energii odpowiada WYŚWIETLACZ - i to
    przy NAJMNIEJSZYM ustawieniu "jasności" ekranu.

    C) Otóż to "MINIMUM" stanowi SEDNO BUBLOWSTWA tabletów - bowiem NIKT nie
    potrzebuje TAK DUŻEJ jasności ekranu, ludzie narzekają, że przy tym
    "minimum" bolą oczy od nadmiernej jasności.

    D) Ludzie instalują apki które "przyciemniają" dalej poniżej "fabrycznej"
    minimalnej jasności ekranu - ale one nie zmniejszają zużycie energii bowiem
    ich działanie polega na ZASŁANIANIU REALNEJ jasności (filtrowaniu światła
    podświetlenia ekranu)

    E) Jakby fabrycznie dać możliwość zmniejszania jasności ekranu do powiedzmy 1%
    a nie do "minimum = 30%" jak teraz - to przy jakichś 6% wieczorem nadal komfortowo
    czytałoby się wyświetlaną zawartość, oczy by nie bolały, ale PRZEDE WSZYSTKIM
    spadło by DRAMATYCZNIE zużycie prądu!
    Przypuszczalnie DŁUGOTRZYMALNOŚĆ BATERII zwiększyłoby się ze SZEŚCIOKROTNIE!

    PYTANIE: wątpliwe że producenci o tym nie wiedzą - DLACZEGO swiadomie robią
    takie BUBLE?

    ILE wynosi pojemność baterii tabletu po 100 cyklach ładowania?
    Praktycznie CZY DA SIĘ baterię WYMIENIĆ? (Oczywiście ROZKRĘCAJĄC tablet bo wiadomo że

    inaczej nie ma szans)

    Czy producenci CELOWO tak robią w ramach solidarnej
    polityki tzw. "planowego postarzania produktu"?

    "Solidarnej" ponieważ jak pytam w salonach GSM o długotrzymalność baterii to
    pracownicy salonów zgodnie wyznają że KAŻDY MODEL "tak ma"!

  • 2. Data: 2014-04-02 23:03:56
    Temat: Re: TABLETY = BUBLE ???
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu środa, 2 kwietnia 2014 22:36:36 UTC+2 użytkownik y...@g...com napisał:
> [...]
    >
    > razy dziennie a jak się chce "pracować" w sposób ciągły to trzeba tableta
    >
    > parę razy dziennie trzymać "na sznurku".

    Jakie badziewie opisujesz jako "wszystkie"?
    Miales w reku jakis tablet "niebiedronkowy" ?

  • 3. Data: 2014-04-02 23:14:41
    Od: y...@g...com

    krzysztofsf:
    |Jakie badziewie opisujesz jako "wszystkie"?
    |Miales w reku jakis tablet "niebiedronkowy" ?

    Nie bedronkowy ale SALONOWY :)

    W każdym salonie każdego operatora GSM każdy personel zgodnie
    wyznaje że KAŻDY model każdej firmy ma:

    A) krótkotrzymającą baterię w stopniu NIEAKCPETOWALNYM dla normalnych ludzi

    B) NIEMOŻNOŚĆ zmniejszenia jasności ekranu do NORMALNEJ wartości

    Weź jeszcze że 90% energii zużywa WYŚWIETLACZ
    i masz BUBLE których smród się perfumuje marketingiem

  • 4. Data: 2014-04-02 23:18:10
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 02.04.2014, o godzinie 23.14.41, na pl.misc.telefonia.gsm,
    y...@g...com napisał(a):

    > Weź jeszcze że 90% energii zużywa WYŚWIETLACZ
    > i masz BUBLE których smród się perfumuje marketingiem

    To nie kupuj.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 5. Data: 2014-04-02 23:23:54
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    > Miales w reku jakis tablet "niebiedronkowy" ?

    w niebiedronkowych jest niewiele lepiej.

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 6. Data: 2014-04-02 23:35:13
    Od: y...@g...com

    Habeck Colibretto:

    |To nie kupuj.

    Własnie to motto mi przyświeca od paru juz lat ale ostatnio chcę wziąć
    abo na internet i w różnych saląą mi wciskają różne tablety - wtedy
    wyciągam z rękawa argumenty na "NIE" sprzed paru lat iii... personel WYMIĘKKA...
    g. mogą zaproponować :-/

    Jak tylko nie mieć teorii spiskowych kiedy przez tyle lat producenci
    trzymują się tej schizofrenicznej sytuacji - podczas kiedy BANALNIE
    prosta modyfikacja tabletom DODAŁABY SKRZYDEŁ :))))))

  • 7. Data: 2014-04-03 00:27:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <y...@g...com> e...@g...co

[...]

    IMO problemem jest zbyt ciemny ekran, nie zbyt jasny.
    Kup OvermaXa -- jest ciemny nawet w tedy, gdy świeci
    najjaśniej.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2014-04-03 01:05:41
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu środa, 2 kwietnia 2014 23:14:41 UTC+2 użytkownik y...@g...com napisał:
    > krzysztofsf:

    > Nie bedronkowy ale SALONOWY :)
    >

    > W każdym salonie każdego operatora GSM każdy personel zgodnie
    >
    > wyznaje że KAŻDY model każdej firmy ma:

    Kazdy, jaki maja w ofercie. To nie to samo.

    > A) krótkotrzymającą baterię w stopniu NIEAKCPETOWALNYM dla normalnych ludzi

    Nexus 7. Mam i ja i syn od kilkunastu miesiecy. Obaj jestesmy bardzo zadowoleni.
    Ja laduje co 3-4 dni. Caly czas wlaczone wi-fi, korzystam z godzine na dobe.
    Syn korzysta intensywnie, nosi ze soba na uczelnie - laduje przewaznie wieczorem.

    > B) NIEMOŻNOŚĆ zmniejszenia jasności ekranu do NORMALNEJ wartości

    Zwrocilem uwage po twoim poscie - faktycznie nie ma opcji takiej jak w smartfonach,
    zejscia do prawie ciemnego ekranu.

    > Weź jeszcze że 90% energii zużywa WYŚWIETLACZ

    U mnie przewaznie system.
    Ale 6-7 godzin ciaglego korzystania udawalo sie wyciagnac bez problemu.

  • 9. Data: 2014-04-03 07:41:16
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 2 Apr 2014 13:36:36 -0700 (PDT), y...@g...com wrote:
> [...]
    > razy dziennie a jak się chce "pracować" w sposób ciągły to trzeba tableta
    > parę razy dziennie trzymać "na sznurku".

    Galaxy Tab 7.7 (bateria ponad 5Ah), wyświetlacz *OLED) wytrzymywał
    działąnie 3h ICka K-ce->Wawa, kilka godzin standby w Wawie, działanie
    przez 3h powrotu. Więc na te 6h możesz liczyć, i to w drodze, z
    właczonym 3G. Przypuszczam że działając stacjonarnie można jeszcze
    dłużej podziałać.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 10. Data: 2014-04-03 07:47:47
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 2 Apr 2014 14:35:13 -0700 (PDT), y...@g...com
    napisał(a):

> [...]
    > wyciągam z rękawa argumenty na "NIE" sprzed paru lat iii... personel WYMIĘKKA...

    A do czego Ci abonament? Nie wiem jak przy abonamencie na internet, ale dla
    telefonu w Playu MiniMax na kartę przebija każdą ich ofertę abonamentową.
    Tyle, że trzeba pójść i samemu sobie kupić w sklepie telefon, zamiast
    wybrać jakiś szajs za podwójną cenę rozłożoną na raty w abonamencie.

    > Jak tylko nie mieć teorii spiskowych kiedy przez tyle lat producenci
    > trzymują się tej schizofrenicznej sytuacji - podczas kiedy BANALNIE
    > prosta modyfikacja tabletom DODAŁABY SKRZYDEŁ :))))))

    Może wypadałoby udać się do okulisty? Ja Nexusa 7 ściemniam maksymalnie
    tylko w całkowitych ciemnościach. Bateria wytrzymuje cały dzień
    intensywnego używania.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek