  • 11. Data: 2014-04-03 08:28:50
    Temat: Re: TABLETY = BUBLE ???
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 2 Apr 2014 14:14:41 -0700 (PDT), y...@g...com
    napisał(a):

    > W każdym salonie każdego operatora GSM każdy personel zgodnie
    > wyznaje że KAŻDY model każdej firmy ma:
    >
    > A) krótkotrzymającą baterię w stopniu NIEAKCPETOWALNYM dla normalnych ludzi
    >
    > B) NIEMOŻNOŚĆ zmniejszenia jasności ekranu do NORMALNEJ wartości
    >
    > Weź jeszcze że 90% energii zużywa WYŚWIETLACZ

    Nokia Asha - baterie trzymają do tygodnia, wyświetlacz daje się przyciemnić
    i zużywa bardzo mało prądu. Czyli słabo szukałeś, bo są w salonach.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 12. Data: 2014-04-03 08:43:49
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 3 Apr 2014 07:28:50 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > Nokia Asha - baterie trzymają do tygodnia, wyświetlacz daje się przyciemnić
    > i zużywa bardzo mało prądu. Czyli słabo szukałeś, bo są w salonach.

    Waldek, a temat wątku widziałeś? :)

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 13. Data: 2014-04-03 08:43:52
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Wed, 2 Apr 2014 13:36:36 -0700 (PDT), y...@g...com
    napisał(a):

    > A) Wszystkie tablety mają krótko-trzymjącą baterię - praktycznie
    > wystarcza na dwie godzinki regularnej "pracy", trzeba ją ładować kilka
    > razy dziennie a jak się chce "pracować" w sposób ciągły to trzeba tableta
    > parę razy dziennie trzymać "na sznurku".
    >
    > PYTANIE: wątpliwe że producenci o tym nie wiedzą - DLACZEGO swiadomie robią
    > takie BUBLE?

    Powtórzę się (pisałem już w innym wątku) ale co tam.

    W domu mamy 3 sztuki tabletów:
    - Pentagram Tab 7,6 - 2 sztuki
    - Sony Xperia Tablet Z - 1 szt.

    Pentagramy są dla dzieci i tutaj to g... wytrzymuje max 1,5h ciągłego
    grania. Dzieciaki mają identyczne gry poinstalowane, WiFi wyłączone, staram
    się ubijać wszytko co się da z pamięci. Tablety wzięte za 1 zł. z Orange.
    Dziwię się polityce producenta, że taki szit wypuścił na szerokie wody.
    ZTCW do dużo ludzi kupowało ten sprzęt.
    W każdym razie dzięki temu więcej Pentagrama nie kupię.

    Natomiast tablet Sony to inna bajka. Trzyma kilka dni, intesywnie to mogę
    pograć / poglądać filmy przez kilka godzin. Bateria trzyma ładnie i nie ma
    problemu.

    --
    Franc

  • 14. Data: 2014-04-03 09:39:20
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 3 Apr 2014 07:28:50 +0100, Waldek Godel wrote:
    > Nokia Asha - baterie trzymają do tygodnia, wyświetlacz daje się przyciemnić
    > i zużywa bardzo mało prądu. Czyli słabo szukałeś, bo są w salonach.

    Góglanie za *tablet* Nokia Asha daje dość słabe rezultaty.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 15. Data: 2014-04-03 09:40:37
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    Franc nabazgrał(a):

    > W każdym razie dzięki temu więcej Pentagrama nie kupię.

    Modecomy, Gooclevery czy inne tanie tablety mają podobnie więc to chyba
    norma.

    > Natomiast tablet Sony to inna bajka. Trzyma kilka dni, intesywnie to mogę
    > pograć / poglądać filmy przez kilka godzin. Bateria trzyma ładnie i nie ma
    > problemu.

    Porównanie tabletu za 200zł z takim za 2000zł ... super tojak porównać np.
    ford/kia/toyota z ferrari/maclaren/bantey ... czemu moja kiah nie jedzie
    300km/h.. więcej nie kupię kia ...

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 16. Data: 2014-04-03 09:42:44
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    Franc nabazgrał(a):

    > Natomiast tablet Sony to inna bajka. Trzyma kilka dni, intesywnie to mogę
    > pograć / poglądać filmy przez kilka godzin. Bateria trzyma ładnie i nie ma
    > problemu.

    Żeby nie było też mam Sony tylko S a bratu kupowałem Z1 i wiem jak działają
    (są warte swojej ceny).

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 17. Data: 2014-04-03 09:45:35
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Thu, 3 Apr 2014 09:40:37 +0200, Chris napisał(a):

    > Porównanie tabletu za 200zł z takim za 2000zł ... super tojak porównać np.
    > ford/kia/toyota z ferrari/maclaren/bantey ... czemu moja kiah nie jedzie
    > 300km/h.. więcej nie kupię kia ...
    Rozumiem Twój punkt widzenia, tylko tutaj jakby moje porównanie dotyczy
    czasu pracy samego urządzenia. Nie porównuję jakości ekranów,
    rozdzielczości, szybkości działania poszczególnych programów.
    Chodzi mi wyłącznie o czas pracy. Co więcej, Pentagramy to 7" a Sony to
    10". Rozdzielczości też skrajne - Pentagram ma niską, Sony to FHD.

    --
    Franc

  • 18. Data: 2014-04-03 10:24:19
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    Franc nabazgrał(a):

> [...]
    > Chodzi mi wyłącznie o czas pracy. Co więcej, Pentagramy to 7" a Sony to
    > 10". Rozdzielczości też skrajne - Pentagram ma niską, Sony to FHD.

    Podejrzewam że jakość samej baterii też jest inna mimo xxxxx mAh w tych
    Chińskich nigdy nie dorównają firmowym, widać to po oryginałach do telefonów
    gdzie 2 czy 3 kronie mniejsza pojemność wystarczy na 2 x dłużej działania.
    Tak samo pewnie inne elementy + dopracoany soft pod względem EKO ... gdzieś
    oprócz marketingu musi się brać ta cena za firmówkę.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 19. Data: 2014-04-03 15:21:48
    Od: atm <...@v...pl>

    > PYTANIE: wątpliwe że producenci o tym nie wiedzą - DLACZEGO swiadomie robią
    > takie BUBLE?

    Nie znam Twojego problemu - na iPadzie podswietlenie dziala jak nalezy,
    nie meczy oczy i nie rozladowuje w niezywykly sposob baterii.

    Przy okazji wyszla kolejna ciekawostka nowego najbardziej zaawansowanego
    iOS7. Nie da sie odblokowac iPada. Mozna rozwinac gorna liste i dolna na
    glownym ekranie ale odblokowanie swipem nie dziala....
    Pomogla oczywiscie dobra niezawodna metoda:
    http://www.youtube.com/watch?v=nn2FB1P_Mn8

  • 20. Data: 2014-04-03 20:05:09
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    y...@g...com pisze:
> [...]
    > razy dziennie a jak się chce "pracować" w sposób ciągły to trzeba tableta
    > parę razy dziennie trzymać "na sznurku".

    Mam iPada 3 i nie znam takiego problemu. Bateria wystarczała na 10
    godzin użytkowania (np. filmy). Teraz może troszkę mniej.

    --
    pozdrawiam
    Piotr