  • 1. Data: 2014-04-01 16:16:34
    Temat: modem aero2 po zmianach!
    Od: NICE <n...@b...com>

    Hej Ho,

    uzywam do aero 2 modemuhuawei e3131. Okolo 13:00 dzis w moim miescie
    odpalono magiczny kod dostepu do aero. Soft oczywiscie nie wznowil
    polaczenia. Na e3131 modem wogole nie rejestruje sie w sieci. Co dziwne
    po przelorzeniu karty do tabletu i do Huawei e173 karta sie rejestruje ,
    tablet to samo ...oczywiscie trzeba wpisac kod w przegladarce ale to nie
    problem. Jak myslicie padl modem ( przypadek ) czy jakas inna bladź?

    Nice

  • 2. Data: 2014-04-01 19:07:27
    Temat: Re: modem aero2 po zmianach!
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    NICE wrote:

> [...]
    > tablet to samo ...oczywiscie trzeba wpisac kod w przegladarce ale to nie
    > problem. Jak myslicie padl modem ( przypadek ) czy jakas inna bladź?

    "Soft" nie wznowił połączenia, ponieważ nie potrafił wpisać kodu z obrazka?

  • 3. Data: 2014-04-01 19:54:09
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 01 Apr 2014 19:07:27 +0200, Poldek <p...@i...pl>
    wrote:

    >"Soft" nie wznowił połączenia, ponieważ nie potrafił wpisać kodu z obrazka?

    To raczej nie to bo mimo captcha i tak musi być połączenie z
    internetem, mi normalnie co godzinę topnet info wznawia połączenie i
    captcha akurat nie ma tu nic do rzeczy.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2014-04-01 20:00:03
    Od: NICE <n...@b...com>

    W dniu 2014-04-01 19:07, Poldek pisze:
    > "Soft" nie wznowił połączenia, ponieważ nie potrafił wpisać kodu z obrazka?
    Musi byc polaczenie zeby wpisac kod:)

    NICE

  • 5. Data: 2014-04-02 17:39:52
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-04-01 16:16, NICE pisze:
> [...]
    > tablet to samo ...oczywiscie trzeba wpisac kod w przegladarce ale to nie
    > problem. Jak myslicie padl modem ( przypadek ) czy jakas inna bladź?

    hilink czy zwykły?

    --
    @foe_pl

  • 6. Data: 2014-04-02 19:16:28
    Od: Trybun <I...@j...com>

> [...]
    > rejestruje , tablet to samo ...oczywiscie trzeba wpisac kod w
    > przegladarce ale to nie problem. Jak myslicie padl modem ( przypadek )

    Najprawdopodobniej modem nawalił. Też mam taki i zmiany w Aero2 nie
    wpłynęły na jego sprawność.

  • 7. Data: 2014-04-02 19:37:25
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-04-02 19:16, Trybun pisze:

    > Najprawdopodobniej modem nawalił. Też mam taki i zmiany w Aero2 nie
    > wpłynęły na jego sprawność.

    niekoniecznie.
    ten model występuje takze w wersji hilink. Czyli ma jakby wbudowany
    router i moze miec ten sam problem z reboundowaniem DNSów.

    --
    @foe_pl

  • 8. Data: 2014-04-02 22:03:09
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-04-02 19:37, the_foe wrote:

    > niekoniecznie.
    > ten model występuje takze w wersji hilink. Czyli ma jakby wbudowany
    > router i moze miec ten sam problem z reboundowaniem DNSów.

    uzywam wersji hilink - nie ma problemow z capcha - oprocz oczywiscie
    wnerwu wpisywania tego tekstu z obrazka.
    Tak mnie to wku... - uzywam Aero2 baardzo okazjonalnie - i nie zawsze
    mam mozliwosc/chec otwierania przeglarki www.