  • Data: 2011-08-19 17:14:13
    Temat: Re: T-mobile - ograniczenia
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-19 13:38, J.F pisze:
    > Użytkownik "AL" napisał w wiadomości grup

    > Ale w T-mobile to (na razie) nie bije po kieszeni.
    > Ot, przysylaja SMS ze teraz bedzie wolniej.

    Raz, że nie bije, a dwa - liczenie każdego kilobajta uważam za rzecz
    w sumie mało istotną. Ładnie wygląda marketingowo, ale co to w
    rzeczywistości zmienia? Zresztą patrząc po wielu ofertach, naliczanie
    co 50 czy 100kB jest dość typowe. mBank mobile robi co może, by
    przekonać do swych usług (to operator wirtualny), które wyglądają
    niby na tańsze, ale jakoś mało klientów mają. Niby mam regularnie
    kilkadziesiąt złoty na doładowanie mBank mobile (za korzystanie z
    z ich usług), ale jakoś mnie nie przekonali.

    > Bardziej wk* moze byc ze bedzie wolniej do konca miesiaca, nie mozna
    > kupic drugiego pakietu.

    Taki lajf. Z prepaidami takich problemów nie ma :)