  • Data: 2011-08-22 18:17:48
    Temat: Re: T-mobile - ograniczenia
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-22 15:51, J.F pisze:

    > No sam widzisz - coraz wiecej aplikacji sle czesto dane, czesto ale malo,
    > a potem sie dziwisz ze po tygodniu 500MB pakiet wyczerpany i juz nie
    > mozna jutuba ogladac :-)

    To nie ja się dziwię, a wręcz przeciwnie. To nie ja mam problemy
    z transferami itd. Na dodatek używam telefonu z Androidem (nie ja
    jeden). Co gorzej - używam terminarza, poczty, "internetu", ba,
    nawet nawigacji itd. i mieszczę się spokojnie w "pakiecie" za 9PLN.
    Tyle, że ja od początku wiedziałem co i jak działa. Trudno jednak
    oczekiwać tej wiedzy od ludzi, którzy "kupują" coś takiego za 1PLN
    i operator im wmawia, że muszą coś tam kupić, ponieważ telefon tego
    wymaga. Z drugiej strony jak śledzę od dawna problemy związane
    z "niezamówionym" transferem i kwestie blokowania aplikacji/OS
    w tej materii, to sytuacja się systematycznie poprawiała na korzyść
    klientów - aż do teraz, kiedy wybuchła ta afera z Play.

    Taka ciekawostka...

    > W tiktaku tez nie ma ? Cos mi sie wydaje ze ten pakiet to na podobnych
    > zasadach - placisz za caly miesiac i wczesniej nie zamowisz drugiego .

    Ja kupisz pakiet na miesiąc - owszem. Tyle, że a nie pisałem o
    kupowaniu pakietu (wiązaniu się umową), tylko o doładowywaniu konta
    w miarę potrzeb. Do wielu rzeczy zdecydowanie wolę lapka z prepaidem,
    niż dowolny pakiet "abonamentowy". Tak szczerze, to ja naprawdę nie
    wiem jaki transfer (sensowny) miałby generować telefon.