  • Data: 2011-08-22 18:49:00
    Temat: Re: T-mobile - ograniczenia
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 22 Aug 2011 20:17:48 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    > Z drugiej strony jak śledzę od dawna problemy związane
    > z "niezamówionym" transferem i kwestie blokowania aplikacji/OS
    > w tej materii, to sytuacja się systematycznie poprawiała na korzyść
    > klientów - aż do teraz, kiedy wybuchła ta afera z Play.
    > Taka ciekawostka...

    Zauwaz ze to bylo niby w kwietniu, czyli juz "dawno".
    Cos tam play skiepscil.

    > Ja kupisz pakiet na miesiąc - owszem. Tyle, że a nie pisałem o
    > kupowaniu pakietu (wiązaniu się umową), tylko o doładowywaniu konta
    > w miarę potrzeb. Do wielu rzeczy zdecydowanie wolę lapka z prepaidem,
    > niż dowolny pakiet "abonamentowy".

    A to ktorys z blueconnectow ?
    Bo jesli sie nie myle, to Taktak ma dosc niekorzystne stawki na transmisje
    danych, i w dodatku taryfikacje co 500kB (x2),

    > Tak szczerze, to ja naprawdę nie
    > wiem jaki transfer (sensowny) miałby generować telefon.

    Dlatego te pakiety z ograniczeniem transferu nie sa takie zle ... pod
    warunkiem ze nie wyglada to tak iz po kilkuset KB nastepuje pol godziny
    przerwy, a cos mi to tak wyglada :-)

    J.