  • Data: 2011-08-22 13:51:29
    Temat: Re: T-mobile - ograniczenia
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    W dniu 2011-08-19 13:38, J.F pisze:

    >Raz, że nie bije, a dwa - liczenie każdego kilobajta uważam za rzecz
    >w sumie mało istotną. Ładnie wygląda marketingowo, ale co to w
    >rzeczywistości zmienia?

    No sam widzisz - coraz wiecej aplikacji sle czesto dane, czesto ale
    malo,
    a potem sie dziwisz ze po tygodniu 500MB pakiet wyczerpany i juz nie
    mozna jutuba ogladac :-)

    >Taki lajf. Z prepaidami takich problemów nie ma :)

    W tiktaku tez nie ma ? Cos mi sie wydaje ze ten pakiet to na podobnych
    zasadach - placisz za caly miesiac i wczesniej nie zamowisz drugiego .

    J.