    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Szybki komputer czy taki istnieje?
    Date: Thu, 2 May 2013 18:56:58 +0200

    "JDX" 518200d1$0$1250$6...@n...neostrada.pl

    > Fakt, różnych odmian Angry Birds jest całkiem sporo. :-D

    Każdy wyszukuje to, co jemu jest potrzebne. :)

    > No bo AutoCAD-a, Matlaba, Specctry, Programu Płatnika, Subiekta czy
    > innego WFMaga na Androida to chyba jeszcze nikt nie zrobił. :-D I pewnie
    > szybko nie zrobi. Pomijając już sensowność pracy na śmiesznej wielkości
    > ekranikach (bo jakoś nie słyszałem np. o 24" tabletach, a tymbardziej o

    Nie ośmieszaj się -- smartfon czy tablet można podłączyć do ogromnego monitora bez
    trudu.

    > smartfonach :-D ). No i dochodzi do tego brak w standardzie porządnej
    > klawiatury i urządzenia wskazującego.

    Bo klawiatura dotykowa jest zdecydowanie lepsza -- i szybsza,
    i mniej zawodna, i wytrzymalsza... :)

    Chyba warto zakończyć tę rozmowę -- skoro rozmawiam z kimś,
    kto NA PEWNO NIGDY nie używał smartfonu z Androidem. Gdybyś
    używał -- znałbyć zalety dotykowego ekranu. Zresztą -- Windows 8
    też jest Ci obcy. :)

    > Poza tym smartfony i tablety jako
    > pamięci masowej używają mocno podatnych na zużycie kart SD i chyba nikt
    > rozsądny nie chciałby trzymać wyników swojej pracy na czymś takim. No
    > chyba że robiłby backupy na blaszaka z RAID1. :-D

    Możesz podłączyć bez trudu dowolne inne pamięci, w tym ogromne dyski HDD. :)

    > BTW. Nawet androidowe przeglądarki (ta standardowa i Firefox)

    Łomatko!!! Tam jest cała masa przeglądarek, a Ty raptem widzisz dwie. :)
    Chociaż jeden raz zajrzałeś do wiadomego sklepu? Raczej nie. :)

    > są IMO do
    > dupy. Tego się nie da wygodnie używać, przynajmniej na moim 5"

    A ja używam na mniejszym. I mam wady wzroku.

    > smartfonie. A oglądanie na takim smartfonie zdjęć czy filmików również
    > należy traktować jedynie jako ciekawostkę.

    Owszem -- bo ani razy smartfon nie zawiesił się w trakcie oglądania filmu. :)
    Jest to naprawdę ciekawe. :)

    -=-

    -- To niemożliwe, że ten człowiek je 5 tysięcy kilokalorii dziennie.
    -- Dlaczego tak uważasz?
    -- Bo nie można codziennie jeść tak dużo kartofli. :)

    Tak wygląda moja rozmowa z takimi jak Ty, którzy uważają, iż tradycyjną
    klawiatura jest koniecznością :) (kiedyś uważano, że koniecznością są
    dziurkarki do kart -- być może nie wiesz, o czym piszę) a ogromny ekran
    jest dobrodziejstwem. Tymczasem klawiaturę i myszkę można zastąpić ekranem
    dotykowy, zaś o jakości ekranu nie decydują tylko cale przekątnej, ale inne
    parametry.

    I akurat ja nie piszę o monitorach. Tych M$ nijak nie lansował.
    USB, 3.5 calowa dyskietka, x86, Windows i DOS -- to (miedzy
    innymi) są produkty M$.

    -=-

    Wracając do kart pamięci -- żadnej nie uszkodziłem inaczej,
    niż mechanicznie. Miały zbyt słabe obudowy. :) A mam ,,kilka''
    kart pamięci i penflaszek. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'