  • Data: 2013-05-02 19:39:27
    Temat: Re: Szybki komputer czy taki istnieje?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "JDX" 51829f06$0$1265$6...@n...neostrada.pl

    > Nie jest? Bo ja czytałem, że 5" ekrany dosyć powszechnie uważa się za
    > zbyt duże dla smartfonów. I szkoda, że czytałem to po tym, gdy już
    > kupiłem mojego. :-D Bo rzeczywiście jest trochę za duży - niezbyt dobrze
    > leży w dłoni. Natomiast 20" tablety to nowość której chyba nie ma
    > jeszcze na rynku - AFAIR Panasonic dopiero zapowiedział coś takiego.

    Akurat ja widziałem tablety tak duże, ale IMO przydatność
    ich jest... Jakby to określić... Problematyczna.

    > No i co te piksele niby mają dawać? Czy np. przeglądarka będzie lepiej
    > wyglądać na 5" smartfonie z ekranem o rozdzielczości 4k niż na np. 24"
    > monitorze o rozdzielczości 1920x1200? :-D

    Dla mnie brakuje pikseli na atomowym netbooku.
    Porównywałem (a mam wady wzroku, w tym i dalekowzroczność,
    i astygmatyzm) ekrany smartfonów -- i twierdzę, ż wysoka
    rozdzielczość jest co najmniej mile widziana. Oczywiście
    nie jest bez znaczenia technologia -- smartfony i tablety
    mają coraz ciekawsze ekrany.

    > Co masz na myśli mówiąc o użyteczności Androida? Angry Birds? :-D

    Akurat tego nie używałem. :) Domyślam się, że to gra -- bo taki
    jest Twój poziom. :) W wiadomym sklepie znajduje się nie masa,
    ale masa mas dobrego oprogramowania. Trudno znaleźć pomysł na
    nowy program. :)

    > No, wszelakiej maści datacenter chodzące na tabletach z Androidem to
    > będzie dopiero coś. :-D A ci inżynierowie malujący coś a CAD-ach na
    > super dokładnych dotykowych ekranach pojemnościowych... :-D BTW. Jak
    > tam w spółce Android+ARM wygląda wsparcie dla wirtualizacji?

    Ty naprawdę nie masz pojęcia, czym są ARMy.
    Rozmawiam ze ślepcem o kolorach. :)

    Może zanim zaczniesz pisać głupoty, zajrzyj do specyfikacji ARMów. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'