  • Data: 2009-09-15 19:01:17
    Temat: Re: Szukam obiektywu do CANON 450D. proszę o pomoc.
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Olek wrote:

    > to masz jakiegoś wyjątkowego pecha, albo coś nie tak z Twoim body...
    > mój egzemplarz ostrzy bezbłędnie i jest to pierwszy jaki zamówiłem...

    Poczytaj o logice ;-) Moje body ostrzy bezbłednie ze wszystkimi testowanymi
    obiektywami poza Tamronami, a sprawdzilem tego sporo. Samych Tamronów, było
    7x17-50 oraz 1x18-250, wszystkie wykazywały FF, zwłaszcza na szerokim końcu.
    Z kolei Canony i Sigmy ostrzą w punkt. Może Teraz Tamron poprawił jakiegoś
    bambola w firmwarze, ale smiem twierdzić iż z niektórymi, sprawnymi w 100%
    body Tamrony miały kłopoty. Co NIE znaczy iż WSZYSTKIE ze WSZYSTKIMI
    działają wadliwie.

    PS: Jeden z Tamronów 17-50 miał przekoszoną optykę i był ostry wyłącznie z
    jednej strony kadru...

    PS2: Teraz mam Sigmę 17-70 i niestety optycznie jest średnia, sporo gorsza
    od Tamrona, ale ma przynajmniej sprawny AF :-)

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj