  • Data: 2009-09-17 15:28:21
    Temat: Re: Szukam obiektywu do CANON 450D. proszę o pomoc.
    Od: R2r <b...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    John Smith pisze:
    > Jeśli buty piją od początku, to ich nie kupuję, tylko szukam innych.
    > Rozumiem, że Ty wolisz rozchodzić, albo się przyzwyczaić. Masz prawo. :-)

    Nadal twierdzę, że nie masz racji. Przymierzenie butów nie powinno
    polegać wyłącznie na założeniu ich, lecz również zrobieniu w nich
    poważniejszej próby i przespacerowania się. A ponadto prawdziwe ich
    właściwości wyjdą dopiero w użytkowaniu. Ty na podstawie tego, ze
    założyłeś i nie stwierdziłeś, siedząc jeszcze na krześle, różnicy czy w
    butach czy na boso, wysnułeś wniosek, że buty są niepotrzebne. :-)
    Nazywasz onanizmem przedmiot (co już samo w sobie jest kuriozalne, ale
    rozumiem, że był to tzw. "skrót myślowy"), o którego używaniu nie masz
    nawet bladego pojęcia. Niestety zapewniam Cię, że się mylisz. I nie
    piszę tego na podstawie tego, że wziąłem raz do ręki aparat wyposażony w
    grip, lecz na podstawie doświadczenia godzin pracy z zewnętrzną lampą
    błyskową i różnymi cięższymi od kitowego plastiku obiektywami.
    Są samochody wyposażone w mięciutkie i z pozoru wygodne fotele, a są i
    takie, gdzie siadając masz wrażenie, że ktoś pod tapicerkę włożył
    drewno. Ale o komforcie możesz dopiero powiedzieć, gdy przejedziesz na
    takim fotelu kilkaset kilometrów w jednej trasie. Często okazuje się, że
    te wygodne i mięciutkie powodują, że po długiej trasie człowiek czuje
    się jakby cały dzień przewalał ciężkie kamienie, a z tych z pozoru mniej
    wygodnych wysiada się z samochodu bez specjalnych efektów zmęczeniowych.
    No ale już sam grip jest OT w tym wątku, a samochody to zupełnie NTG. ;-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____