  • Data: 2009-09-15 09:41:37
    Temat: Re: Szukam obiektywu do CANON 450D. proszę o pomoc.
    Od: R2r <b...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    John Smith pisze:
    > Ale do ślubów i portretów nie ma chyba lepszego obiektywu.
    Autor nie fotografuje jedynie ślubów ale również imprezy, wyjazdy.
    Z własnego amatorskiego doświadczenia wiem, że to 85mm często się jednak
    przydaje...
    Nie przeczę, że EF-S 17-55 mm f/2.8 IS USM jest udaną konstrukcją, ale
    też ma swoje wady jak np. cena i mniejszy zakres ogniskowych, co w
    przypadku zastosowań amatorskich ma często spore jednak znaczenie
    (zwłaszcza cena).
    Tak na szybko z Allegro mamy:
    EF-S 17-85 mm f/4-5,6 IS USM za 1100,- do 1300,-
    EF-S 17-55 mm f/2.8 IS USM za 3800,- do 3900,-
    Toż to jest ponad trzy razy drożej.
    I żeby było ciekawiej:
    EF 24-105 mm f/4L IS USM można kupić za 3950,- do 4200,-.
    :-)

    > Największą jego wadą (poza ceną) jest chyba ciężar i to warto brać pod
    > uwagę. Na małym korpusie trochę ciąży jednak.
    No cóż, IMHO do wszystkich trzycyfrowych modeli Canona od 350D począwszy
    grip jest chyba nieodzownym wyposażeniem, jeśli chce się podpinać do
    aparatu cokolwiek więcej niż kitowy, plastikowy obiektyw...

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____