  • Data: 2010-12-21 16:23:59
    Temat: Re: Szukam kogos kto kuma certyfikaty CE w Krakowie?
    Od: "grin" <s...@a...er> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    news:ieqhho$og7$1@news.onet.pl...
    > Mi sie wydawalo, ze mozna znalezc kogos kto sie na tym zna.
    > Mylilem sie? ;)

    Miałeś złudzenia
    O upierdliwości wiesz, bo zapewne sam próbowałeś dociekać i treści z
    http://www.oznaczenie-ce.pl/ nie są ci obce.
    Ongiś próbowałem w renomowanym Instytucie znaleźć fachmana, który zrobi to,
    czego Ty oczekujesz. Poddali się.

    Faktycznie jest tak, że ktoś od producenta wybiera normy, które uważa za
    potrzebne, ale nie ma nikogo na świecie, co powie, ze uwzględnił wszystko.
    CE znaczy dziś tyle co Czajna Eksport, i w UE pojawiają się glosy, by to
    znieść.
    CE napiszesz sam, wg swojego przekonania i póki ktoś się tym nie
    zainteresuje (konkurencja, prokurator) możesz to mieć w d*.