  • Data: 2010-12-23 22:17:35
    Temat: Re: Szukam kogos kto kuma certyfikaty CE w Krakowie?
    Od: bratsiostry <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jakub Jewuła pisze:
    > Witam!
    >
    > Chce wyprodukowac i sprzedawac prosty uklad elektroniczny
    > nie lamiac przy tym obowiazujacych przepisow.
    >
    > W zwiazku z tym potrzebuje konsultacji z kims kto to
    > ogarnia - zeby zerknal na uklad i powiedzial co musze
    > miec a nastepnie pomogl wszystko zalatwic.
    > Oczywiscie za wynagrodzeniem.
    >
    > Jesli ktos z Krakowa badz okolic moze pomoc prosze o mail.
    >
    > Jakub

    Mogę trochę pomóc, jestem poza regulacjami CE (na szczęcie - muszę
    przestrzegać innych), ale trochę znam tematykę. To TY masz obowiązek
    wystawienia świadectwa zgodności - pozostałę instytucje jedynie
    "pomagają"w tym. Dopóki ktoś (konkurencja, poszkodowany użytkownik,
    niedowartościowany adwokat) nie zgłosi problemu to wszystko jest OK. Jak
    ktoś zgłosi, to odpowiada producent (lub jego przedstawiciel na UE).

    Pomagasz wielu ludziom na forach foto i chciałbym również Tobie pomóc.
    Ale to nie musi być takie proste :(