eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySzukam jezdni/drogi ... minimum 20 km bez wiaduktów/linii WN/NN/etc › Re: Szukam jezdni/drogi ... minimum 20 km bez wiaduktów/linii WN/NN/etc
    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Szukam jezdni/drogi ... minimum 20 km bez wiaduktów/linii WN/NN/etc
    Date: Tue, 16 Nov 2010 02:00:30 +0100

    On Tue, 16 Nov 2010 00:46:47 +0100, Rafał "SP" Gil wrote:
    >Załóżmy (prawdziwie), że latawiec z aparaturą za ca 3.5 kPLN,
    >więc trochę szkoda ;)

    >Ja pytam GDZIE :)

    Zacznij od pytania jak, wtedy moze sie okazac ze gdzie to jest mniej
    istotne :-)

    >Pobranie próbek, zbadanie zachowań, i nakręcenie poje*anego filmu :)

    popros Uriuka, sfilmuje cie ze sprawdzonego sprzetu :-)

    >A zakładając,że białka nie targamy, zgodnie z tym co
    >uszczegółowiłem ?

    Nadal, ale za malo uszczegolowiles cel - co ma byc na tym filmie ?

    Bo sugerowalbym raczej jakas nieuczeszczana drozke przez pola,
    ale jak sie okaze ze celem maja byc przerazone miny tirowcow,
    to rada na nic :-)
    20km sie nie znajdzie, ale moze cos nad Odra na tych polderach
    zalewowych, w okolicach Slezy sa malo oblegane drogi, miedzy 35 a 8
    tez. Taka np Szewce-Paniowice-Kotowice-Rakow pare odcinkow sie
    znajdie. Dalej od Urazu do Brzegu - tam tez kawalek przez pola.
    Krzeptow-Skalka, o - dookola Mietkowa. Ktores byle lotniska - choc
    chyba je juz zabudowali, ale moze w Brzegu-Skarbimierzu zostala jakas
    droga.

    J.