eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySzukam jezdni/drogi ... minimum 20 km bez wiaduktów/linii WN/NN/etc › Re: Szukam jezdni/drogi ... minimum 20 km bez wiaduktów/linii WN/NN/etc
  • Data: 2010-11-16 17:07:53
    Temat: Re: Szukam jezdni/drogi ... minimum 20 km bez wiaduktów/linii WN/NN/etc
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    hants pisze:
    > ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl> wrote in message

    > Zobaczymy. :-)
    >
    > Droga A836 w płn Szkocji. Pierwszy raz w zyciu jechałem autem prawie
    > dwie godziny i nie zobaczyłem nikogo: ani auta, ani ludzia.
    > Teren zajebisty - więc widoczki lotnik będzie miał za free, no i małe
    > szanse, ze Was ktokolwiek zauważy.

    Droga całkiem zacna, jechałem, bardzo dawno temu. Ale ona miewa zakręty
    ZTCP. Wyłaniające się zza winkla zatoki zapierały dech w piersi. :-) Ale
    samochody widywałem.

    Jest jeszcze w Norwegii E6 od Alty w stronę Nordkappu. Rowerowałem
    tamtędy. Miejscami bardzo długie odcinki gdzie po obydwu stronach drogi
    rozciągają się wspaniałe widoki na zupełnie nic ciekawego. Bez drzew,
    linii energetycznych, ludzi, budynków, samochodów, tylko deszcz i wiatr
    w ryja ;-)

    Ale sądzę, że Rafał szukał czegoś bliżej :-)

    Seco

    --
    Szukam pracy:
    http://www.goldenline.pl/bartosz-suchecki