eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySzukam jezdni/drogi ... minimum 20 km bez wiaduktów/linii WN/NN/etc › Re: Szukam jezdni/drogi ... minimum 20 km bez wiaduktów/linii WN/NN/etc
  • Data: 2010-11-16 20:15:04
    Temat: Re: Szukam jezdni/drogi ... minimum 20 km bez wiaduktów/linii WN/NN/etc
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    hants pisze:
    > "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> wrote in message

    > Odcinek Thurso-Tongue - to i owszem, często uzywany, ale Tongue -
    > Altnaharra to malownicze pustkowie którego nie potrafię przyrównać do
    > niczego w Polsce. Nawiasem mówiąc - do tych zatoczek bardzo często można
    > sobie blisko podjechać, napompować łódeczkę i pływać do woli :-)

    Cała północna Szkocja jest cudna, mało uczęszczane asfalty.
    Odwiedziliśmy jeszcze Orkady, ciekaw jestem czy nadal jest tam
    korporacja taksówkowa z Polonezami z kierą po prawej stronie :-)

    Połaziliśmy także po niezwykle cudownych i dzikich górach po południe od
    Fort William, w stronę Glasgow

    > Pewnie bedziesz wiedział - jak z dzikim campingowaniem i ogniskami w
    > Norwegii?

    Co prawda kempingowaliśmy się na polach (w namiotach i domkach w
    zależności od deszczu) ale wiem, że dzikie kempingowanie jest dozwolone.
    Trzeba oczywiście się zachować i nie zostawić po sobie śladu. Niestety
    nie wiem jak sie ma sprawa palenia ognisk.

    > W Szkocji wolno prawie wszystko, w Anglii i Walii - praktycznie nic.

    Zawsze pozostaje kempingowanie na cudzym polu za zgoda właściciela.

    > Mamy dużą chrapkę na tę E6 w Norwegii. :-)

    Jak już tam jedziecie samochodem, to warto zaliczyć całą Norwegię z
    największymi fiordami, potem koniecznie Lofoty, cud nad cudy!

    Szczególnie pięknie za kołem polarnym w porze letniej, 24h na dobę jest
    jasno. Jak mi było mało rowerowania za dnia, wyskakiwałem jeszcze po
    kolacji na rundkę. Widok pomarańczowożółtego słońca o północy jest
    niezwykły.

    My największe fiordy odpuściliśmy, mieliśmy tylko kilka dni więc
    zrobiliśmy na rowerach 1200 km z Lofotów na Nordkapp.

    Ale z pewnością wrócę na rowerowanie do Norwegii. Największe fiordy i
    górzysta - centralna Norwegia czekają.

    > Teraz to wszędzie blisko :-)

    Jak ruszaliśmy busem z Nordkappu mając w perspektywie 1800 km z
    prędkością nie więcej niż 90 km/h to nie wydawało sie tak blisko.
    Dobrze, ze od Sztokholmu już frunęliśmy do Warszawy aeroplanem.

    Seco

    --
    Szukam pracy:
    http://www.goldenline.pl/bartosz-suchecki